مشاور امور بانوان وزیر آموزش و پرورش:

دغدغه مهم‌ ما حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است

مشهد (پانا) - مشاور امور بانوان وزیر آموزش و پرورش گفت: دغدغه مهم‌ ما حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و وظیفه دبیران قرارگاه‌ها شناسایی تعداد ازدواج و فرزندآوری در سال است.

کد مطلب: ۱۴۸۰۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
دغدغه مهم‌ ما حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است

عاطفه مدبر نژاد در جلسه ارتقا و آگاهی‌بخشی والدین، فرزندان و دانش‌آموزان با موضوع زیست عفیفانه زندگی و بالندگی گفت: به تازگی دستورالعملی درباره دانش‌آموزان در مدارس به تمام استان‌ها ارسال شده است که این دستورالعمل تحت اداره انجمن اولیا در سطح استان‌ها جلو می‌رود و یکی از وظایف استان‌ها اطلاع از نرخ پوشاک مدارس است که در بخشنامه فوق ذکر شده است.

وی ضمن قدردانی از استان‌هایی که جلساتی که با محوریت پوشاک مدارس تشکیل داده‌اند، افزود: طی چند روز آینده تمام استان‌هایی که هنوز اقدامی برای اجرای این دستورالعمل نداشته‌اند باید دست به کار شوند.

مدبر نژاد در ادامه افزود: از سال تحصیلی 1403-1402 موضوع سرویس مدارس نیز در دستور کار ما قرار داده‌شده‌است که مهم‌ترین وظیفه در این امر اطلاع‌رسانی به والدین و اولویت بعدی نظارت صحیح بر اقدامات است.

وی با تاکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی به والدین گفت : از طریق بخشنامه با مدیران جلسات توجیهی برگزار و بستری فراهم شد تا اطلاع رسانی در این مورد به درستی انجام شود و چون دغدغه مهم‌ تر ما حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است.

مشاور امور بانوان وزیر آموزش و پرورش اظهارکرد: یک سری تکالیف عمومی و اقتصادی بر عهده وزارت آموزش و پرورش است که شما به عنوان دبیران قرارگاه‌ها مسئولیت دارید که پیگیری کنید تا این کار به نتیجه مطلوب برسد پس بررسی‌ها و گزارش‌ها را به موقع به مدیران کل استان خود انتقال دهید.

وی ادامه داد: در واقع وظیفه شما شناسایی این است که چند نفر در سال ازدواج کردند و یا چند نفر صاحب فرزند شدند و بعد به صورت مکتوب ارسال کنید و تنها وظیفه شما به عنوان دبیرخانه، تحقق اهداف در زمینه جوانی جمعیت است.

دانش آموز خبرنگاران : مهلا توکلی ، ریحانه وحدتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار