مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی تاکید کرد؛

اهمیت نحوه پر کردن اوقات فراغت در طول سال تحصیلی و فصل تابستان

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی با بیان اینکه نحوه پر کردن اوقات فراغت بسیار مهم است، گفت برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی و به‌خصوص تابستان باید برنامه‌ریزی کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۹۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
اهمیت نحوه پر کردن اوقات فراغت در طول سال تحصیلی و فصل تابستان

سیدامیر شوشتری در جلسه ستاد برنامه‌ریزی فعالیت‌های تابستانی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی بیان کرد: برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی و به‌خصوص تابستان باید برنامه‌ریزی کرد. چرا که نحوه پر کردن اوقات فراغت بسیار مهم است.

شوشتری تاکید کرد: در حوزه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، مهارتی و قرآنی باید تبلیغ خوبی داشته و توسط شبکه‌سازی و اطلاع‌رسانی، برنامه‌های ارزشمند در طرح اوقات فراغت به اولیا و دانش‌آموزان اعلام شود و ظرفیت‌های گسترده و کیفیت کار بالایی در این شرایط داشته باشیم.

وی عنوان کرد: تعداد پایگاه‌ها را با هدفگذاری باید بیشتر کرده و این مقدار را به ۵۰ درصد افزایش دهیم که ظرفیت را برای همه علایق و سلایق دانش‌آموزان با استفاده از ظرفیت‌های تشکل‌ها، سازمان دانش‌آموزی و ورزشی و دارالقرآن‌ها مهیا کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: مدرسه باید مرکز محله باشد و با ایجاد یک سازوکار و رعایت موارد قانونی از این پتانسیل در جهت خدمت‌رسانی به مردم و محلات در راستای اجرای سند تحول بنیادین استفاده کنیم.

دانش‌آموز خبرنگار: غزل یزدانخواه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار