مدیر اداره آموزش‌وپرورش ناحیه۷ مشهد

هر گاه جسم سالم و نیرومند باشد، فکر هم خوب کار می کند

مشهد(پانا)- مدیر اداره آموزش‌وپرورش ناحیه۷ مشهد گفت: همانطور که در کلام بزرگان و‌ معصومین (ع) توصیه شده است حتماً به ورزش اهمیت بدهید و مصداق آن ضرب المثل عقل سالم در بدن سالم که حاکی‌ از آن است هر گاه جسم سالم و نیرومند باشد، فکر هم خوب کار می کند.

کد مطلب: ۱۴۷۸۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد

مرتضی نظر نژاد در  مراسم تکریم و معارفه  رئیس مجموعه آبی مولای متقیان در گفت و گو با پانا گفت: دانش آموزان با جسم و روح سالم می توانند بدون دغدغه آموزش ببیند و در پی آن جامعه ما برخوردار از سلامت فردی، اجتماعی و دارای روحیه و شادابی باشد.

وی ادامه داد: امروزه آن قدر تاثیر ورزش بر موفقیت در زندگی و هم چنین تاثیر ورزش بر افزایش هوش افراد مورد توجه همگان قرار گرفته است که در تکنیک های رفتار درمانی بسیار آن را توصیه می کنند.

وی افزود: نقش ورزش شنا در کاهش اضطراب و تخلیه نگرانی های ناشناخته برای بسیاری از افراد واضح است و باید گفت تاثیر ورزش بر قلب و سلامتی آن از دیگر نکات مثبت ورزش است.

وی بیان کرد: الحمدالله در ۲ سال اخیر رشد و پیشرفت های خوبی در مجموعه آبی مولای متقیان داشته ایم که این نشان می دهد مدیریت آن موفق عمل کرده است.

وی در باب مسئولیت مدیر جدید مولای آبی متقیان عنوان کرد: تحویل مجموعه ی موفق به نفر بعدی، قطعاً کار را سخت تر می کند و توقعات از آن‌ فرد بالاتر می رود که بتواند راه نفر قبلی در مدیریت آن مجموعه را ادامه دهد و‌ بیش از پیش موفق عمل کند.

شایان ذکر است مدیر اداره آموزش‌وپرورش ناحیه۷ مشهد در پایان از رضا فداکار مدیریت اسبق این مجموعه آبی نیز تقدیر و مجید ثاقبی را به عنوان «مدیریت مجموعه آبی مولای متقیان( ع) در بخش آقایان » معرفی و منصوب کرد.

دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش

خبرنگار : حسناداریوش عکاس : حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار