مدیر آموزش و پرورش کاشمر:

زنده نگه داشتن یاد شهیدان،کمتر از شهادت نیست و نگاه ویژه ای به شهید پرورها داشته باشید

کاشمر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش کاشمر در یادواره شهدای معلم دیارترشیز و شهدای خدمت گفت زنده نگه داشتن یاد شهیدان،کمتر از شهادت نیست به شهید پرورها نیز توجه ویژه داشته باشیم.

کد مطلب: ۱۴۷۸۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
 زنده نگه داشتن یاد شهیدان،کمتر از شهادت نیست و نگاه ویژه ای به شهید پرورها داشته باشید

سعید تاج محمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشمر در یادواره ۲۶ معلم شهید دیار ترشیز و شهدای خدمت، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و شهدای حادثه اخیر، افزود: این مدل شهادت پیام‌ روشنی دارد و آن پیام این است که امروز خاک ریز مقابله با دشمن، خاکریز خدمت به مردم است.

وی ادامه داد: بر ما واجب است تا ضمن زنده نگه داشتن نام و یاد شهیدان دوران دفاع مقدس، به خانواده محترم شهدا و معلمان که در واقع شهیدپرور بوده اند نیز توجه ویژه داشته باشیم.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت گفت: در دوران دفاع مقدس بسیاری از مدارس محل اعزام رزمندگان به جبهه های حق علیه باطل و بسیاری از معلمان و دانش آموزان نیز رزمندگان حاضر در این میدان بوده اند.

تاج محمدی با اشاره به فرموده های مقام معظم رهبری در خصوص تربیت اسلامی و‌ معنوی دانش آموزان، بیان داشت: طبق فرموده مقام معظم رهبری باید دانش آموزان را طوری تربیت کنیم که خود را یک عنصر موثر برای کشورشان بدانند.

تاج محمدی همچنین از تعداد بالای شهدای معلم و دانش آموز کشور نام برد و گفت: افتخار مجموعه آموزش و پرورش این است که بسیاری از سرداران و افراد موثر در جبه های حق علیه باطل از جامعه بزرگ فرهنگیان بوده اند.

این مقام مسئول در پایان سخنان خود با تقدیر و تشکر از عوامل برگزاری این یادواره ارزشمند، استمرار این برنامه ها و عمل به وصیت نامه شهدای والا مقام را امری ضروری عنوان کرد.

دانش آموز خبرنگار پانا کاشمر: محمدرضا زارع

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار