مدیر آموزش و پرورش کلات:

معلمان، تربیت کننده انسان های نوع دوست و نسل آینده هستند

کلات (پانا) -مدیر آموزش و پرورش کلات گفت: ما به عنوان متولیان امر تعلیم و تربیت می توانیم فرهنگ کمک و نوعدوستی را در بین دانش آموزان ترویج دهیم.

کد مطلب: ۱۴۷۷۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات در این مراسم گفت:ما به عنوان متولیان امر تعلیم و تربیت که مخاطبان بسیاری داریم که  می توانیم فرهنگ کمک و نوعدوستی را در بین دانش آموزان ترویج دهیم، رمضان پروانه مدیر این دستگاه ،معاونین و کارشناسان اداری وهمچنین عزیز زیدانلو کارشناس مشارکت های  کمیته امداد امام خمینی (ره) شهر کلات از همکاران حامی طرح اکرام ایتام(حوزه ستادی) تقدیر کردند.

این مقام مسئول افزود:آنچه که در مدارس ما در بین دانش آموزان  باید برجسته شود، هویت‌بخشی دینی است که نقش معلمان عزیز در این زمینه بسیار مهم است.چرا که در دین مقدس اسلام بر مهربانی ،مودت و‌ کمک‌ به دیگران بسیار سفارش شده است.

رمضان پروانه عنوان کرد:مدیران، مربیان و معلمان مدرسه با جریان سازی فرهنگ خیر و احسان در بین دانش‌آموزان نیز می‌توانند، کمک کردن به همنوعان را در بین دانش آموزان نهادینه کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: معلمان، تربیت کننده نسل آینده هستند که به عنوان سفیر مهربانی، می‌توانند در تربیت نسل آینده به عنوان انسان‌هایی نوعدوست و خیرخواه،انجام وظیفه کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات خاطر نشان کرد:خداوند را شاکریم که توفیقی عنایت کرد به‌ واسته شغلی که داریم بتوانیم دست افرادی را بگیریم و جامعه به ما فرهنگیان اعتماد دارند،پس اگر بتوانیم در کارهای نیک مشارکت داشته باشیم قطعا خداوند متعال نیز دست ما را خواهد گرفت.

دانش آموز خبرنگار: سحر حیدریان

خبرنگار : علی سعادتی عکاس : Ali Saadati

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار