مدیر اداره آموزش‌وپرورش ناحیه۷ مشهد

بر اساس ارزیابی های استان ناحیه ۷ برترین ناحیه استان در همه حوزه ها شناسایی شد

مشهد(پانا)- رئیس اداره آموزش‌ و پرورش ناحیه۷ مشهد گفت:امسال اتفاق بسیار خوبی در مدارس کشور به همت دولت سیزدهم رخ داد که بر اساس ارزیابی های استان ناحیه ۷ ناحیه برتر استان در همه حوزه ها شد

کد مطلب: ۱۴۷۷۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
بر اساس ارزیابی های استان ناحیه ۷ برترین ناحیه استان در همه حوزه ها شناسایی شد

مرتضی نظر نژاد در حاشیه مراسم نشست خبری صمیمی اصحاب رسانه به خبرنگار پانا گفت: به همت دولت سیزدهم پایه نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم امتحانات نهایی دانش اموزان به صورت هماهنگ در کشور درحال انجام است.

وی ادامه داد:اداره ناحیه ۷ با ۱۱۰ هزار دانش آموز یکی از بزرگترین نواحی کشور است و در استان خراسان رضوی سه ناحیه تبادکان ، ناحیه یک و ۷ از ما بقی نواحی بزرگتر است و این ناحیه جز ۱۵ ناحیه بزرگ کشور محسوب می شود.

نظرنژاد ادامه داد: در سال ۷۵ این ناحیه از ناحیه ۶ جدا شد و تصریح کرد: در این سالها در ارزیابی های انجام شده به هیچ عنوان جایگاه بالایی نداشتیم و مدارس سمپاد و امکانات بیشتر در نواحی ۳ و ۴ و ۶ است و به دلیل برخوردار بودن آنها برتر می شدند.

نظرنژاد با اشاره به کسب دو مدال برنز در رشته ادبی و شیمی ، کسب رتبه اول کشور در دریافت تهیه اثر در مسابقات نجوم، قبولی ۲۶۰ دانش آموز در رشته های پزشکی پیراپزشکی و داروسازی را دیگر افتخارات این ناحیه عنوان کرد و گفت: این موفقیت ها تصادفی نبوده و برای این منظور تمام مولفین کتاب جدید را به مشهد دعوت کردیم و توسط این ها برای تمام معلمین کارگاه آموزشی برگزار کردند.

نظرنژاد با اشاره به کمبود فضای آموزشی در این ناحیه، گفت: در این ناحیه منازل مسکونی بسیاری در سالهای اخیر ساخته شد اما متاسفانه توسط ارگانها از جمله شهرداری و انبوه سازان، فضای آموزشی پیش بینی نشد که نیازمند ورود این دستگاهها می باشیم.

وی تصریح کرد: باید کارهای خوب در مدرس دیده شود همان طور که رهبر معظم انقلاب می فرماید کارهای خوب باید دیده و انعکاس داده شود از اینرو ما در هر مدرسه خبرنگار دانش آموز با برگزاری دوره های خبرنگاری و مجری گری داریم .

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۷ مشهد بیان کرد: جشنواره رشدی برای رشد با شرکت ۴۰ هزار دانش آموز در ناحیه برای اولین بار، برگزار شد، همچنین دست نوشته های طلایی هر ساله برای اول ابتدایی برگزار می شود و با همکاری ۳۰۰ معلم پایه اول ابتدایی برای بالا آوردن سطح نوشتاری دانش آموزان که حدود ۱۰ هزار دانش آموزان ما در این دبیرخانه ثبت نام کردند.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۷ مشهد با اشاره به برگزاری ۶ اردوی دانش آموزی، گفت: اردوهای ما هدفمند شد، توسط مربی از همان ابتدا که وارد اردوگاه می شوند به گروههای چند نفره تبدیل و برنامه های علمی و تفریحی و کار تیمی و اخلاقی انجام می شود.

وی به اجرای رویداد نوگلان حسینی برای ۲۵۰ نفر از نوآموزان کودکستان و کسب رتبه اول اشتراک مجلات رشد با اشتراک ۴۳ هزار نفر با این هدف که بتوانیم دانش آموزان را از مقطع ابتدایی با کتابخوانی آشنا کنیم، اشاره کرد.

وی در ادامه بیان کرد: ۲۵۰۰ کلاس در طرح مولدسازی امسال ساخته می شود و در این دو سال ۸۷ دیدار خانواده شهید داشتیم و شنبه های شهدایی داریم، ما معتقدیم این اقدام موجب می شود زندگی و کار ما با محوریت زندگی شهدا برنامه ریزی شود.

شایان ذکر  است نشست خبری صمیمانه ی  اصحاب رسانه با حضور رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۷ مشهد مقدس ومسول روابط عمومی و اطلاع رانی ناحیه ۷ و جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران همچنین دو نفر از نمایندگان دانش آموزی خبرگزاری پانا در بخش دختران حسناداریوش  و در بخش پسران میثم کبیری با محوریت معرفی دستاوردها و افتخارات آموزش و پرورش ناحیه ۷ مشهد مقدس در دو سال اخیر برگزار شد.

دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش

خبرنگار : حسناداریوش عکاس : حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار