معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی

میدان ۱۴ صفر ۳، آغازی دوباره بر فراگیرترین عملیات جهاد تبیین استان خراسان‌رضوی

مشهد(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی در جلسه‌ی تودیع و معارفه قرارگاه اسبق و جدید دانش‌آموزی طرح میدان ۱۴ صفر ۲، از تکمیل زیرساخت‌های این طرح و آغاز شکل‌گیری ساختار جدید شبکه‌ی میدان ۱۴ صفر ۳ خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۴۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
میدان ۱۴ صفر ۳، آغازی دوباره بر فراگیرترین عملیات جهاد تبیین استان خراسان‌رضوی

علی مهدوی خواه، معاون پرورشی و فرهنگی استان خراسان رضوی در جلسه تودیع قرارگاه اسبق و معارفه قرارگاه 14 صفر 3 ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت معصومه و روز دختر عنوان کرد : آنچه از جامعه دختران، نوجوان و جوان جامعه اسلامی ایران در گام دوم انقلاب انتظار می‌رود داشتن امید و پشتکار همراه با حفظ روحیه شاد و انگیزه متعالی اسلامی و انقلابی برای پیشرفت و ساختن آینده اباد ایران قوی و عزیز است.

وی افزود : ما در میدان جدید برای نقش آفرینی دانش آموزان در کنشگری های اجتماعی باید زمینه سازی کنیم و میدان دادن به دانش آموزان به منظور اثرگذاری در جامعه، مبتنی بر سیاست های سند تحول بنیادین است.

مهدوی خواه در پایان گفت : در میدان جدید افزایش شور و نشاط و امید در سطح فضای مدارس و جامعه مهم است برای عنوان به اجرا کنندگان طرح، به مخاطب ها میدان بدهیم و در این دوره علاوه بر متوسطه های اول و دوم بچه های دوره دوم ابتدایی بخصوص پایه ششم مد نظر است.

لازم به ذکر است که در این جلسه شیوه‌نامه و ماموریت‌های جدید قرارگاه میدان ۱۴صفر۳ تبیین و به اعضای میدان ابلاغ شد.

دانش آموز خبرنگار : غزل یزدانخواه

 

خبرنگار : غزل یزدانخواه عکاس : غزل یزدانخواه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار