معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش نیشابور:

دانش‌آموزان نیشابور بر بال سیمرغ به پرواز در آمدند

نیشابور (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان نیشابور گفت شهرستان نیشابور با 6 گروه برتر در متوسطه دوره اول و 3 گروه برتر در متوسطه دوره دوم، بیشترین برگزیده بیست‌ویکمین مسابقه ادبی «تا سیمرغ» را به خود اختصاص داد.

کد مطلب: ۱۴۷۰۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان نیشابور بر بال سیمرغ به پرواز در آمدند

مهدی میمری در مراسم تجلیل عوامل پرتلاش برگزارکننده بیست‌ویکمین مسابقه ادبی «تا سیمرغ» که به مناسبت روز ملی عطار در شهرستان نیشابور برگزار شده بود و تیم ادب‌پرور شهر نیشابور گفت: این مسابقه با استقبال پرشور دانش‌آموزان ادبی متوسطه دوره اول و دوم استان خراسان رضوی در 3 آموزشگاه نمونه محبی، فرزانگان و دین و دانش برگزار شد.

میمری افزود: در پایان این دوره از مسابقات، ۱۰ گروه سه‌نفره در متوسطه دوره اول و همین تعداد در متوسطه دوره دوم به عنوان برگزیدگان استانی انتخاب شدند که شهرستان نیشابور با 6 گروه برتر در متوسطه دوره اول و 3 گروه برتر در متوسطه دوره دوم، بیشترین برگزیده را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: گروه پیروز از دبیرستان شهید بهشتی، انجمن تا سیمرغ ۳ از دبیرستان طلوع رجا، سه تفنگدار از دبیرستان فرزانگان، هدهد صبا از دبیرستان فرزانگان، انجمن سیمرغ ۱۴ از دبیرستان طلوع رجا و گروه کوشش از دبیرستان پسرانه امام حسین(ع) در بخش تیمی متوسطه دوره اول و تیم‌های ققنوس، طلوع و افرا از دبیرستان فرزانگان به عنوان برگزیدگان متوسطه دوره دوم شهرستان نیشابور معرفی شدند.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش نیشابور اضافه کرد: آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان در روز پنج‌شنبه (ششم اردیبهشت) ساعت ۹ صبح در محل کانون مهر تابان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار