مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۷ مشهد مقدس:

دانش‌آموزان در میدان ۱۴صفر۲ در ماموریت انتخابات عالی عمل کردند

مشهد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۷ مشهد مقدس گفت: دانش‌آموزان ناحیه ۷ در میدان ۱۴صفر۲ در ماموریت انتخابات، عالی عمل کردند و توانستند در سطح استان و کشور بدرخشند.

کد مطلب: ۱۴۶۷۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان در میدان ۱۴صفر۲ در ماموریت انتخابات عالی عمل کردند

مرتضی نظرنژاد در مراسم تقدیر از فرماندهان میدان 14 صفر 2  ناحیه 7 مشهد اظهار کرد: عملکرد خوب و قوی دانش‌آموزان ناحیه ۷ در میدان ۱۴صفر۲ در بازه انتخابات اسفند 1402 باعث شد که ناحیه ۷ درصد بالاتری را در انتخابات نسبت به میانگین سطح شهر مشهد داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: میدان ۱۴صفر۲ یک رزمایش خیلی خوب و تجربه عالی برای دانش‌آموزان بوده و نشان داد که آن‌ها می‌توانند با روشنگری و جهاد تبیین در سرنوشت کشور خود سهیم باشند.

نظرنژاد افزود: انجام مناظره‌های انتخاباتی در مدارس و گفت‌وگو درباره مسائل روز و دستاوردهای انقلاب اسلامی از اتفاقات خوبی است که توسط دانش‌آموزان ناحیه ۷ رقم خورد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 7 مشهد مقدس گفت: همراهی و همدلی خوب دانش‌آموزان ناحیه ۷ در میدان ۱۴صفر۲ و در سال گذشته باعث شد تا برای امسال و سال‌های دیگر هم برنامه‌های زیادی برای این دانش‌آموزان پرتلاش داشته باشیم تا باز هم بتوانند مانند سال گذشته به افتخارات زیادی دست پیدا کنند.

دانش‌آموز خبرنگار: مهدی سروریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار