مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

بوی پیراهن یوسف مدارس نیشابور را معطر کرد

نیشابور (پانا) - مدیر آموزش و پرورش نیشابور گفت: طرح «بوی پیراهن یوسف پیامبر(ع)» در سال تحصیلی جاری با همت موسسه فرهنگی و هنری یاد یاران نیشابور در مدارس مستقل نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۶۶۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
بوی پیراهن یوسف مدارس نیشابور را معطر کرد

سیدمهدی قاضی با اظهار خرسندی از اجرای این طرح در بیش از یکصد آموزشگاه شهرستان نیشابور خاطرنشان کرد: این طرح با تلاش موسسه فرهنگی و هنری یاد یاران و همت خانواده انقلابی ابراهیم شبان با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان با رشادت‌ها و دلاوری‌های شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس برگزار شده است.

قاضی افزود: طرح بوی پیراهن یوسف از سال‌های گذشته در مدارس نیشابور و در مناسبت‌های ملی و مذهبی پیشرو بوده و در سال جاری سعی کردیم این طرح را با محوریت دانش‌آموزان اجرا کنیم.

وی ادامه داد: در این طرح علاوه بر پرچم مقدس امام حسین(ع)، امام رضا(ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و حضرت زینب(س)، لباس شهدای گرانقدر دفاع مقدس و سرداران شهید با احترام در جمع دانش‌آموزان جهت متبرک ساختن خود قرار می‌گیرد.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، متبرک ساختن لباس شهدا در حرمین، تهیه بسته‌های معیشتی و متبرکات حرم به یاد شهدا و همکاری با گروه‌های جهادی و خادمین شهدا از برنامه‌های دیگر اجرا شده توسط موسسه یاد یاران نیشابور به شمار می‌رود.

قاضی اضافه کرد: این طرح معنوی و ارزشمند علاوه بر مدارس نیشابور در  تعداد  قابل توجهی از  مدارس سایر شهرستان‌ها در استان خراسان رضوی و سایر استان‌ها برگزار و با استقبال خوب آنان روبه‌رو شده است.

وی ضمن تشکر از آقای شبان و خانواده محترمش اعلام کرد: اجرای این طرح صرفا بر مبنای ارادت آنان به شهدای عزیز بوده و به‌صورت کاملا رایگان برگزار شده که ضرورت دارد اینگونه فعالیت‌های معنوی و اعتقادی، عمومیت پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار