استاندار خراسان رضوی:

میدان را اراده‌ها می‌سازند

مشهد (پانا) - استاندار خراسان رضوی در جلسه تقدیر از پیشگامان طرح میدان ۱۴۰۲ اظهار کرد‌ میدان را اراده‌ها می‌سازند.

کد مطلب: ۱۴۶۴۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
میدان را اراده‌ها می‌سازند

یعقوبعلی نظری،استاندار خراسان رضوی گفت: ما معتقدیم که میدان را اراده ها می سازند؛ یعنی میدان به خودی خود وجود ندارد و این اراده است که به آن هویت می بخشد. اگر انسان ها اراده کنند و به پا خیزند و یک موضوعی را محقق سازند، یک میدان جدید تشکیل داده اند.

نظری ادامه داد: مبارزه با باطل، دفاع از حریم خانواده، جهاد تبیین، تحقق حق و ظلم ستیزی، اینها اراده هایی هستنند که انسان را به حرکت در می آورد و طرح میدان ۱۴۰۲ طرحی است که با به حرکت در آوردن نوجوانان در راستای جهاد تبیین حرکت می کنند.

استاندار خراسان رضوی افزود: کسانی که در طرح میدان ۱۴۰۲ حضور دارند باید تجربه عملیات و حضور در عرصه جامعه را کسب کنند. شما در مکان های مختلف مسئولیت پذیرفتید و افراد دیگری را هم پای کار آوردید و این یعنی اینکه شما در راه فعالیت حداکثری قدم گذاشتید و باید این موضوع را برای خود نهادینه کنید.

IMG_20240317_174539_714

سید امیر شوشتری در گفتگو با پانا گفت: حضور پرشور دانش آموزان طرح میدان ۱۴۰۲ علاوه بر اینکه تاثیر بسزایی در مشارکت مردم در انتخابات داشت، برکات بیشتری را هم در جبهه جهاد تبیین داشت و این مشارکت حداکثری توسط دانش آموزان طرح میدان ۱۴۰۲ در انتخابات زهر چشمی از دشمنان جمهوری اسلامی ایران گرفت. طرح میدان ۱۴۰۲ یک شروعی  است که انتهایش به یک طوفان ختم می شود.

شوشتری ادامه داد: نکته مثبت دیگر طرح میدان ۱۴۰۲ این بود که دانش آموزان فرصت میدانداری پیدا کردند. این میدانداری و سپردن کار به دانش آموزان باعث شد که هر کدام از دانش آموزان طرح میدان ۱۴۰۲ برای حداقل ۵۰ نفر جهاد تبیین انجام بدهند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: این مشارکت حداکثری دانش آموزان در طرح میدان ۱۴۰۲ باعث شد که استان خراسان رضوی بالاترین درصد مشارکت را در انتخابات ۱۱ اسفند داشته باشد. ما به این نکته اذعان می کنیم که با وجود طرح میدان ۱۴۰۲ استان خراسان رضوی به عنوان استان برتر کشور در زمینه مشارکت های مردمی شناخته خواهد شد.

دانش آموز خبرنگاران پانا: سید سبحان نعمتی وعلی اقبال

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار