فرماندار کاشمر: 

سال ۱۴۰۲، کتابخانه در تمامی مدارس کاشمر دایر می شود

کاشمر(پانا)- فرماندار شهرستان کاشمر در نشست شورای آموزش و پرورش گفت: در سال ۱۴۰۲در تمام مدارس کاشمر با کمک خیرین، کتابخانه دایر می شود.

کد مطلب: ۱۳۵۶۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
سال ۱۴۰۲،  کتابخانه در تمامی مدارس کاشمر دایر می شود

امیر دایی صراف اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ تمام تلاش مان را معطوف کنیم به اینکه با کمک خیرین در تمامی مدارس کاشمر، کتابخانه دایر شود.

وی ادامه داد: حتّی ما آمادگی داریم یک پویشی را در کتابخانه های عمومی شهرستان با حضور خیرین و کتاب یاوران برگزار کنیم و انشالله بتوانیم سال ۱۴۰۲ را سالی قرار بدهیم که تمامی مدارس کاشمر بدون کتابخانه نباشند و به گونه‌ای که کتاب های کاربردی در کتابخانه های مدارس باشد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان کاشمر افزود: سال ۱۴۰۲ که با بهار قرآن آغاز می شود و این ماه یک ماه اثر گذار است یک برنامه دقیق با بحث آموزش قرآن و با رویکرد جدید و خلاقانه حتما بایستی داشته باشیم و این برنامه را تبلیغ کنید. و شورای شهر می تواند به فعالیت های جلسات قرآن در ماه مبارک رمضان کمک بکند. و امسال حال جلسات قرآنی نسبت به سال های گذشته بهتر است حداقل هر جلسه قرآنی می تواند بانک جایزه داشته باشد لذا آن قسمتی که ضرورت پیدا کند کمک بکنیم چه از حوزه ادارات و یا حوزه خیرین، ما تمام تلاش مان را معطوف می کنیم.

خبرنگار دانش آموز: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار