معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش کاشمر: 

بسیجیان در راه صیانت از دین و استمرار نهضت عاشورای حسینی کوتاهی نمی‌کنند

کاشمر(پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشمر از شهادت اولین شهید کاشمری در ناآرامی‌های اخیر، خبر داد و گفت بسیجیان در راه صیانت از دین و استمرار نهضت عاشورای حسینی کوتاهی نمی‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۲۴۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
بسیجیان در راه صیانت از دین و استمرار نهضت عاشورای حسینی کوتاهی نمی‌کنند

سعید آخرتی اظهار کرد: نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران افتخار دارد که فرزندانش در راه صیانت از دین، وطن و شرف، برای حفظ استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و استمرار نهضت عاشورای حسینی، عاشقانه، عارفانه و ایثارگونه جان را برای استقرار دولت یار حضرت ولی عصر (عج) تقدیم کرده و در این مسیر کوتاهی و تساهل نکرده و تسلیم جریان مذبوح نفاق و کفر نمی شوند و مشتاقانه به دیدار معبود می‌شتابند.

وی ادامه داد: این آمادگی و جانفشانی جوانان بسیجی با بصیرت و پاسداران ولایتمدار خستگی ناپذیر در مسیر تحقق رسالت عظیم برای طلوع خورشید عالم تاب، همواره بر تارک تاریخ آزادگی این ملت شجاع، درخشان و ماندگار خواهد ماند و به کوری چشم مزدوران جاهل و عناصر دشمن حقیر این مرز و بوم، انقلاب اسلامی با عزت و بالندگی بیشتر روز به روز قوی‌تر و حسادت و حسرت دشمنان روز به روز کریه‌تر خواهند شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشمر شهادت بسیجی مخلص «حسن براتی» را به فرماندهی معظم کل قوا، خانواده‌های معظم شهدا، آزاده‌ها و ایثارگران خاصه خانواده محترم شهید تبریک و تسلیت عرض کرد.

گفتنی است حسن براتی بسیجی ناحیه مالک اشتر مشهد که اهل شهرستان کاشمر است، پس از یک ماه تحمل جراحت های ناشی از گلوله، سحرگاه 23 آبان ماه شهید شد.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار