اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نیشابور

نیشابور (پانا)- فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۳۹ خرده‌فروش، متهم به سرقت و متهم تحت تعقیب در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۸۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی  در نیشابور

به گزارش معاونت اجتماعی نیروی انتظامی نیشابور سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده با اعلام این خبر گفت: طی دو روز گذشته طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت شناسایی، دستگیری فروشندگان و خرده‌فروشان مواد مخدر، دستگیری متهمان تحت تعقیب و ..درسطح شهر نیشابور و همچنین بخش‌های سر ولایت و میان جلگه شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح پس از برآورد اطلاعاتی و هماهنگی‌های قضایی و قانونی با حضور و مشارکت پلیس امنیت عمومی، پیشگیری ،مواد مخدر، یگان امداد، آگاهی، در چند عملیات ضربتی،۹ خرده فروش مواد مخدر ،۱۳ متهم تحت تعقیب قضایی و متواری، ۱۱ نفر متهم به سرقت ، سه نفر اراذل و اوباش و سه نفر شکارچی غیرمجاز شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان به سرقت دستگیر شده به ۲۸ فقره انواع سرقت(وسایل منزل،قطعات داخل خودرو ، وسایل کشاورزی و..) اعتراف ضمن این که در این طرح تعدادی وسایل سرقتی به همراه مقادیری انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

همچنین در این طرح دو روزه از تعداد ۴۳ واحد صنفی بازدید که پس از اخذ تعهد از ۱۰ مالک واحد صنفی به ۲۰ واحد صنفی دیگر اخطار و تعداد سه واحد صنفی متخلف نیز با دستور قضایی پلمپ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی از همکاری خوب شهروندان در اجرای طرح ها تقدیر و تاکید کرد: هدف اصلی از اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی، افزایش و جلب رضایت مندی عمومی است که این مهم با جدیت و به صورت مستمر با حمایت دستگاه قضایی توسط این فرماندهی پیگیری می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار