پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پی درگذشت مرحوم "حاج محمود اکبرزاده" مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)

مشهد(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پی درگذشت مرحوم "حاج محمود اکبرزاده" مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) پیام تسلیتی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۴۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پی درگذشت مرحوم "حاج محمود اکبرزاده" مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، قاسمعلی خدابنده مدیرکل این سازمان در پی درگذشت مرحوم "حاج محمود اکبرزاده" مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)، پیام تسلیتی صادر نمود. متن پیام بدین شرح است.

انا لله و انا الیه راجعون

گنجینه نورانی حکمت و سیره نورانی اهل بیت (علیهم السلام) امروزی در حالی به نسل ما رسیده است که مومنانی دل سوخته، تاریخ هنر و مضامین اصیل تشیع را با هم درآمیخته و در راه حفظ این میراث گرانبها از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند.

خبر درگذشت مرحوم "حاج محمود اکبرزاده"، که به عنوان "حافظه تاریخی انجمن های شعر و مداحی مشهد مقدس" معرفی می شد و مدال افتخار سال ها خدمت به حریم و بارگاه منور رضوی و نشر مخلصانه سلوک والای خاندان مکرم علوی را بر سینه داشت، مایه تاسف و اندوه فراوان شد.

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ فرهنگی در استان خراسان رضوی، فقدان این پیر غلام خاندان عصمت و طهارت را تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبری بزرگ مسئلت دارم.

اندیشه اش مانا و راهش پر رهرو باد

قاسمعلی خدابنده؛ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار