نیروی انسانی سازمان دانش آموزی همراه و همگام اهداف آن است

مشهد(پانا)_ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در نشست مدرسان تشکیلات پیشتازان استان رشد و شکوفایی سازمانی را مرهون نیروی انسانی آن دانست و گفت: نیروی انسانی سازمان دانش آموزی همراه و همگام اهداف آن است.

کد مطلب: ۱۰۰۷۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
نیروی انسانی سازمان دانش آموزی همراه و  همگام  اهداف آن است

علیرضا مالک اشرفی در این جلسه گفت: همکاران ما در سازمان دانش آموزی و تشکل های پیشتازان تلاش و همدلی بی چشم داشت دارند. سازمان دانش آموزی ابلاغ موظف ندارد و یک کار دلی است و این باعث می شود سازمان دانش آموزی بکی از بهترین فضا های کاری در مجموعه آموزش و پرورش باشد.
وی ادامه داد: اکثر نیرو های سازمان دانش آموزی تفکر سازمانی و تعلق سازمانی دارند که این خیلی ارزش مند است.
مالک اشرفی گفت: اثر بخشی در تشکیلات نکته بسیار مهمی است فعالیت ها با اهداف سازمانی نزدیک باشد. تربیت اجتماعی هدف اصلی سازمان دانش آموزی است و باید ببینیم برنامه های ما چقدر در راستای اهداف است. هر چه برنامه ها به هدف ها نزدیک باشد سازمان اثر بخش و بالنده است.
وی گفت: رشد و شکوفایی سازمانی مرهون نیروی انسانی است و نیروی انسانی این سازمان همراه و همگام با اهداف است.
وی یکی از تعهدات مربیان را ارتقاء سازمان دانست و گفت: خوشنام نشان دادن سازمان، از تعهدات ما در جهت ارتقا سازمان است. باید سازمان را درست معرفی کنیم. همچنین باید افق های سازمان را ببینیم و چشم انداز درست آن را بررسی و تبیین کنیم. برای ارتقاء سازمان باید تصویر مثبت از مربیان و مدرسان در ذهن بماند و این زمانی محقق می شود که به موضوعات سازمانی تسلط داشته و همچنین نقد پذیر باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار