یادداشت / رضا زنگوئی

نمی گذاریم جای ظالم و مظلوم را عوض کنند!

حرفِ امروز و دیروز نیست. حُکمِ جهاد تبیین را رهبر معظم انقلاب در جایگاه ولایت، سال هاست که انشاء و ابلاغ فرموده اند. حرف به حرف این حکم هم شکوفا شده است.

کد مطلب: ۱۵۰۹۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
نمی گذاریم جای ظالم و مظلوم را عوض کنند!
 مجاهدان عرصه روشنگری و کنش‌گران ساحت رسانه‌ای، این حکم را به جان نوش و به قلم ها گوش و به کلمات، هوش کرده اند. در هر جبهه، نقشی نو زده و خط‌های کهنه دشمن را پاک کرده اند. در مواجهه با سیه‌کاری قبیله صهیون، چراغ ها برافروحته‌اند.
به این دلیل است که جلوه هایی از واقعیت، بی غبار به چشم جهانیان می رسد تا دروغ بنگاه های خبر پراکنی صهیونیستی را راست نپندارند بلکه بر دروغ گویان بشورند. فریادی که از گوشه، گوشه جهان در مظلومیت فلسطین بلند است و آمریکا و اروپا را هم در نوردیده است نتیجه این جهاد مقدس است.
بعد از فاجعه بمباران ضاحیه و شهادت سید‌الشهدای مقاومت حضرت سید حسن نصرالله(ره)، حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) قلم برداشته و همگان را به انجام فریضه دینی و اخلاقی و انسانی خوانده اند؛ " بر همه‌ مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند." آن حکم، به حکمتِ نوگویی مقام منیع ولایت، حکایتی فراگیر تر یافته است تا ان شاالله آثار پر برکت بیشتری داشته باشد.
در این میان ما قلمدارانِ قبیله روشنی و رسانه نگاران و تصویرگرانِ جبهه حقیقت، هم لباس اطاعت و زره میدان پوشیده ایم. از این پس هر قلم یک فرمانده است برای بی شمار لشکری از کلمات که در برابر جبهه باطل صف خواهند آراست.
ما با استمداد از روح بلند شهیدان، به ویژه شهدای خبرنگاری که در مبارزه با صهیونیزم و جهالت و بیداد، جان را چراغ کردند، خواهیم کوشید جهان را چراغان کنیم چنان که اصحاب ظلمت و تاریکی نتوانند باطل خود را حق و سیاهی خود را سپید بنمایانند. ما به خون شهدا قسم می خوریم نگذاریم جای شهید و جلاد، جای مظلوم و ظالم عوض شود. قسم می خوریم نگذاریم گریه مظلومانه کودکان در ازدحام صدای بمب‌ها و موشک‌ها گُم شود. نمی گذاریم اتحاد شیاطین، اجتماع حق خواهان را پراکنده کنند. ما فریضه نوشتن و گفتن و فیلم ساختن را اقامه خواهیم کرد تا بشکند قامت به باطل بلند شده صهیون. ان شاالله

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار