مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی خبر داد:

برپایی ۵۰۰ محفل قرآنی در مدارس خراسان جنوبی به یاد شهید سیدحسن نصرالله

بیرجند (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از برپایی ۵۰۰ محفل انس با قرآن در ۵۰۰ مدرسه استان به یاد سید مقاومت، شهید سیدحسن نصرالله همزمان با سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۰۸۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
برپایی ۵۰۰ محفل قرآنی در مدارس خراسان جنوبی به یاد شهید سیدحسن نصرالله

سیدعلیرضا موسوی‌نژاد در محفل انس با قرآن دانش‌آموزان دبیرستان نمونه شهید مطهری بیرجند اظهار کرد: در یادبود شهید والا‌مقام، سید‌حسن نصرالله، دبیر‌کل حزب الله لبنان بیش از ۲۵ هزار دانش‌آموز دختر و پسر خراسان جنوبی در بزرگترین محفل انس با قرآن کریم جهان اسلام شرکت کرده و بر تداوم خط سرخ مقاومت تأکید کردند.

وی حضور دانش‌آموزان بهارستان علم و ادب در این محفل قرآنی را مُبیّن عشق و ارادت ایشان به ولایت، اطاعت بی‌چون و چرا از ولی امر مسلمانان جهان و نایب امام زمان(عج)، حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم فسطین و لبنان و تأکید بر ادامه راه این شخصیت عالم انقلابی تأثیرگذار دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، شجاعت، عقلانیت، ارتباط وثیق با مرجع مقاومت و ولایت فقیه را 3 ویژگی بارز مکتب شهید سیدحسن نصرالله دانست و گفت: امروزه جبهه‌ مقاومت به رشد و بالندگی رسیده و نرم‌افزار خود را تولید کرده است.

نماینده وزیر آموزش و پرورش در خراسان جنوبی با بیان اینکه اقدامات صهیونیست‌ها وحشیانه و از دست دادن رهبران مقاومت جانکاه است، اظهار کرد: شهیدان سلیمانی و سیدحسن نصرالله، نرم‌افزار این مکتب و جبهه را تولید کرده و در حال حاضر به صورت ناخواسته در حال تکثیر شدن است. از این رو به محض افتادن عَلَم از دست یک مجاهد، مجاهدی دیگر آن را بلند می‌کند بدون اینکه نیازی به تعلیم و آموزش باشد و این ایده بزرگ در اذهان، اندیشه‌ها و افکار رزمندگان، حق استمرار می‌یابد.

شایان ذکر است محفل قرآنی دبیرستان شهید مطهری بیرجند با حضور ۲۰۰ دانش‌آموز حافظ و قاری برگزیده استان و قاریان ملی و استانی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار