در مراسم گرامی‌داشت روز سرباز در بیرجند عنوان شد:

ویژگی مهم سرباز اطاعت پذیری محض از مافوق است

بیرجند (پانا) - جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: چیزی که به عنوان ویژگی اصلی در سربازان مهم است اطاعت پذیری محض از مافوق است که این ویژگی را سردار سلیمانی با اطاعت محض از ولی فقیه بسیار بارز بود.

کد مطلب: ۱۵۰۴۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
ویژگی مهم سرباز اطاعت پذیری محض از مافوق است

سردار غلامحسین  یوسفی در مراسم گرامی‌داشت روز سرباز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرباز، شهدای غزه و جانباختگان حادثه معدن معدنجوی طبس اظهار داشت: پنجمین روز هفته دفاع مقدس به نام "سرباز و دفاع مقدس" نامگذاری شده است و طبق آمار 2 و نیم میلیون سرباز در طول ۸ سال دفاع مقدس در مناطق جنگی حضور داشتند که ۳۹ هزار نفر از آنان  شهید شدند.

وی با اشاره به نقش جوانان در طول ۴۵ سال انقلاب افزود: در پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی، پیشرفت‌های موشکی، هسته‌ای و علمی کشور نقش جوانان بی‌بدیل بوده است. 

یوسفی تصریح کرد: این روزها زمزمه‌هایی در بعضی از مواضع مسئولین کشور دیده می‌شود مبنی بر اینکه رمز پیروزی مقاومت نیست و زمزمه‌هایی شنیده می‌شود که سلاح‌ها را باید روی زمین بگذاریم. 

وی خاطرنشان کرد: حاج قاسم که همه راه‌ها را رفته بود و خودش جبهه مقاومت را در کشورهای مختلف راه‌اندازی کرده بود تفکر مقاومت که از دفاع مقدس گرفته بود را در جهان اسلام پرورش داد و به این نتیجه رسید که بهترین راه پیروزی مقاومت است.

خبرنگار : کوثر یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار