پیام فرماندار بیرجند به مناسبت آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس

بیرجند (پانا) - فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بیرجند با صدور پیامی، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی، بازگشایی مدارس و شروع بهار دانش و تعلیم و تربیت را به رهپویان علم و دانش تبریک و تهنیت گفت.

کد مطلب: ۱۵۰۳۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام فرماندار بیرجند به مناسبت آغاز سال تحصیلی  و هفته دفاع مقدس

در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی مدارس و دانشگاه‌ها، علی فاضلی‌فرد، فرماندار شهرستان بیرجند با صدور پیامی، تقارن هفته ایثار و شهادت و دانش و علم‌اندوزی را به رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و خانواده بزرگ دانشگاهیان و آموزش و پرورش تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است

«بسم الله الرحمن الرحیم

در دین مبین اسلام و در روایات ائمه معصومین(ع)، طلب و تحصیل علم و دانش، تدبر و تحقیق، رعایت حرمت قلم و احترام به عالمان جزو برترین عبادات و فرائض به شمار آمده و از پویندگان این عرصه پرفضیلت به عنوان مجاهدین فی سبیل الله یاد شده است.

بدون شک نقش مدرسه در تربیت دانش‌آموزان بسیار پررنگ است؛ بعد از خانواده، اولین نهادی که کودک به صورت رسمی با آن آشنا می‌شود مدرسه است.

همزمان شدن شروع سال تحصیلی با هفته شکوهمند «دفاع مقدس» تقارنی نیکوست که فضای آموزشی و تعلیم و تربیت را به یاد و خاطره شهیدان، متبرک ساخته و پاسداری از حرمت خون شهیدان را در سنگر علم و دانش یادآور عصاره های پاک انقلاب می‌نماید.

اینجانب با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدا، فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی را به خانواده بزرگ آموزش و پرورش شهرستان بیرجند، روسای دانشگاه‌ها، آموزگاران، دبیران، استادان، دانش‌آموزان و دانشجویان، طلبه‌ها و رهروان عرصه علم و دانش تبریک عرض می‌نمایم و امید است به فضل الهی، رهپویان دانش در جهت تهذیب، خودسازی، علم‌اندوزی و بومی کردن دستاوردهای حاصله، تلاش مضاعف انجام دهند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار