مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی خبر داد:

توزیع ۶۰ میلیارد تومان تجهیزات در مدارس خراسان‌جنوبی

بیرجند (پانا) - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان جنوبی گفت: طی مراسمی با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر آموزش‌ و پرورش، هزاران قلم تجهیزات آموزشی مدرن به ارزش 60 میلیارد تومان به مدارس استان ارسال شد.

کد مطلب: ۱۵۰۲۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
توزیع ۶۰ میلیارد تومان تجهیزات در مدارس خراسان‌جنوبی

حامد رخسارپور در مراسم توزیع این تجهیزات با اشاره به سند تحول بنیادین، بر اهمیت به‌روزرسانی تجهیزات سخت‌افزاری و استفاده از باکیفیت‌ترین تجهیزات در امر آموزش تاکید کرد.

وی افزود:این تجهیزات صرفاً ابزار نیستند بلکه برای شکوفایی استعدادها و ارتقای کیفیت آموزش توزیع می‌شوند.

سیدمحمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی نیز در این مراسم با اشاره به پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در حوزه آموزش و پرورش، بر اهمیت این رویداد تاکید کرد و گفت: توزیع عادلانه این تجهیزات در بین مدارس، نشان از توجه ویژه نظام جمهوری اسلامی به رشد و تعالی دانش‌آموزان در همه نقاط کشور است.

این تجهیزات در قالب 10381 قلم شامل رایانه، دیتا پروژکتور، چاپگر، اسپیلت، میز و نیمکت دانش‌آموزی، صندلی‌های امتحانی، میز مدیر و معلم و تخته هوشمند می‌شود و تحولی شگرف در فضای آموزشی مدارس استان ایجاد خواهد کرد.

کارشناسان آموزشی بر این باورند که تجهیز مدارس به امکانات مدرن، علاوه بر ارتقای کیفیت آموزش به افزایش انگیزه دانش‌آموزان، بهبود عملکرد معلمان و در نهایت، ارتقای جایگاه علمی کشور کمک شایانی خواهد کرد.

خبرنگار : کوثر یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار