سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی خبر داد؛

ورود مستقیم سازمان تعاون روستایی برای کنترل قیمت‌ها

بیرجند (پانا) - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی از ورود مستقیم سازمان تعاون روستایی برای کنترل قیمت برخی اقلام مصرفی استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۸۲۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
ورود مستقیم سازمان تعاون روستایی برای کنترل قیمت‌ها

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی؛ مهدی جعفری در کمیسیون تنظیم بازار استان با بیان اینکه در چند ماه اخیر افزایش قیمت چندانی در کالاهای سطح بازار به جز در چند مورد نداشتیم، تصریح کرد: در زمینه سیب درختی، سیب زمینی، پیاز و گوجه‌فرنگی مقرر شد سازمان تعاون روستایی ورود پیدا کند و در این خصوص عرضه مستقیم در بازار صورت گیرد.

به گفته وی، ذخیره کالاهای استان مطلوب است و هیچ کمبودی در زمینه اقلام اساسی در بازار نداریم.

وی با اشاره به فصل تابستان و افزایش مراجعات و نیاز مردم به برخی حوزه‌ها متذکر شد: در راستای حمایت از مصرف‌کنندگان و کنترل شرایط، هزینه‌ کلاس‌های فوق برنامه و اوقات فراغت، باشگاه‌ها و اماکن ورزشی، میوه‌فروشی‌ها، بستی‌فروشی‌ها، رستوران‌ها و تالارها مورد رصد و نظارت جدی قرار می‌گیرد.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به سهم قابل توجه اجاره‌‌بهای مسکن در نرخ تورم خاطرنشان کرد: با عنایت به اینکه در فصل نقل و انتقالات مسکن قرار داریم‌، لازم است با رصد و نظارت شرایط، اجاره‌بهای مسکن در راستای کاهش دغدغه‌های مردم تدبیر شود.

جعفری از نیاز بازار به برخی اقلام در آستانه عید غدیر گفت: اقلام اساسی مورد نیاز جشن غدیر باید تأمین شده و در اختیار متولیان قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار