استاندار خراسان جنوبی:

عید غدیر، محور وحدت شیعه و اهل سنت است

بیرجند (پانا) - استاندار خراسان‌جنوبی گفت: عید سعید غدیر، به عنوان یکی از بزرگترین اعیاد مذهبی محور وحدت شیعه و اهل سنت است.

کد مطلب: ۱۴۸۲۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
عید غدیر، محور وحدت شیعه و اهل سنت است

جواد قناعت در دومین جلسه ستاد برنامه ریزی مراسم دهه امامت و ولایت که با حضور معاون سازمان تبلیغات اسلامی کشور همراه بود، با اشاره به اینکه برنامه های سنتی سال های گذشته در این خصوص باید برگزار شود، گفت: برای برگزاری مهمانی کیلومتری غدیر 5 کمیته تشکیل و برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه عید سعید غدیر، محور وحدت شیعه و اهل سنت است ، افزود: در تشییع پیکر شهید جمهور مردم استان خوب درخشیدند که بازتاب خیلی خوبی داشت و از 800 هزار نفر جمعیت خراسان‌جنوبی، حدود 500 هزار نفر در این مراسم حضور داشتند.

قناعت با اشاره به این نکته که گروه های مردمی و جبهه انقلاب، وظیفه برگزاری مهمانی غدیر را برعهده دارند، افزود: مهمانی غدیر باید رنگ و بوی مردمی داشته باشد و در مواکب درخصوص اهمیت انتخابات ، خدمات شهید رئیسی و افزایش مشارکت مردم در انتخابات هم کار شود.

قناعت خاطرنشان کرد: با توجه به همزمانی مهمانی غدیر با انتخابات در مواکب تنها باید در زمینه این عید سعید کار شود و از تبلیغ کاندیدای خاص پرهیز شود.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار