با حضور جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:  

خبرنگاران پانای خراسان جنوبی در جشنواره مطبوعات شرق کشور تجلیل شدند

بیرجند (پانا) - رییس سازمان دانش‌آموزی خراسان جنوبی گفت: با حضور جانشین وزیر و معاون حقوقی امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از خبرنگاران پانای خراسان جنوبی در مراسم اختتامیه جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور، یادمان پروفسور معتمدنژاد تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۴۷۵۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران پانای خراسان جنوبی در جشنواره مطبوعات شرق کشور تجلیل شدند

 

محمدعلی حسن‌آبادی افزود: در این مراسم از چهار دانش آموزان فعال خبرگزاری پانا که بهترین اخبار و گزارشات مرتبط با جشنواره را تولید کرده بودند به عنوان خبرنگار فعال تقدیر به عمل آمد.

وی در ادامه اظهار داشت: دومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور با حضور استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان و جنوب کرمان برگزار شد.

شایان ذکر است در متن لوح تقدیری که به دانش آموزان اهداء شده آمده است: «نقش بی‌بدیل فعالان عرصه اطلاع‌رسانی در شکل‌دهی و هدایت افکار عمومی برای اعتلا و رشد کشور و ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی در جامعه، بر کسی پوشیده نیست. قلم فرسایی شما با طهارت اندیشه منتج به تولید آثار در خور و قابل استناد، با رعایت اصل شفافیت و صداقت گردیده است.  ضمن ارج نهادن به زحمات و تلاش شما، این لوح تقدیر تقدیم حضور می‌گردد و از بارگاه ایزد منان توفیق روز افزونتان را مسألت می‌نماییم.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار