حمید شاه منصوری: تلاش می کنیم تخلفات در حوزه سرویس دانش آموزی کاهش یابد

تهران (پانا) - جلسه پیمانکاران سرویس دانش آموزی با حضور حمید شاه منصوری، مدیر منطقه۱۲و حسین نجفوند، کارشناس مسئول انجمن اولیاء و مربیان در سالن شورای اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۶۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
حمید شاه منصوری: تلاش می کنیم تخلفات در حوزه سرویس دانش آموزی کاهش یابد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه12تهران، جلسه پیمانکاران سرویس دانش آموزی با حضور حمید شاه منصوری مدیر منطقه، حسین نجفوند کارشناس مسئول انجمن اولیاء و مربیان در سالن شورای اداره برگزار شد.

شاه منصوری ضمن خیرمقدم به حضار بیان داشت: سرویس حمل و نقل دانش آموزی یک کلاس درس است و آموزش در سرویس مستتر می باشد و دانش آموزان دنبال یادگیری هستند.

وی افزود: در انتخاب راننده های سرویس با توجه به شرایط منطقه دقت نظر لازم را داشته باشید و آموزش راننده ها را هم مد نظر داشته و حتی پلیس راهوار برای آموزش رانندگان اعلام آمادگی نموده است.

مدیر منطقه اظهار کرد: همه ی ما تلاش می کنیم تا بتوانیم با مجموعه کارهایی که انجام می دهیم شاهد کاهش تخلفات در حوزه سرویس دانش آموزی باشیم.

در ادامه جلسه نجفوند کارشناس مسئول انجمن اولیاء و مربیان منطقه گفت: با توجه به اینکه هر سال کار سرویس دانش آموزی قانونمند تر می شود لازم است همه ما در صدد کاهش مشکلات و دغدغه های اولیاء باشیم.

وی تصریح نمود: امسال نظارت بر سرویس دانش آموزی به سازمان دانش آموزی واگذار شده است هدف از این نظارت ارتقاء کیفیت خدمات رسانی در سرویس و کاهش نگرانی های اولیاست.

کارشناس مسئول انجمن اولیاء و مربیان بیان داشت: مهم ترین نگرانی ها و نقد های خانواده ها از سرویس؛ صلاحیت فنی خودر، بالابودن نرخ سرویس، عدم رعایت ظرفیت سرویس، صلاحیت حرفه و اخلاقی راننده و ... که ضرورت دارد پیمانکاران در این خصوص با توجه به آئین نامه های سرویس اهتمام ویژه داشته باشند و در گزینش رانندگان بر سلامت اخلاقی و تعهد آنان دقت کافی را داشته باشند که دارای معیارهای قانونی لازم و آراسته به صفات اخلاقی باشند تا از سلامت فرهنگی و فکری دانش آموزان صیانت شود.

نجفوند همچنین بر انعقاد به موقع قرارداد سرویس و استخراج قرارداد الکترونیکی از سامانه نظارت و نصب برچسب سرویس بر روی همه خودرو های حمل و نقل دانش آموزی تاکید نمودند. در پایان هریک از پیمانکاران به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار