حضور سردار رحیمی در مراسم بازگشایی مدارس منطقه 6 

تهران (پانا) - سردار سرتیپ پاسدار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، جواد نظریان، رئیس آموزش و پرورش منطقه 6، دهداری پور شهردار منطقه، جهان آرا، 6 رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران اداره کل شهر تهران در نخستین روز از مهر ماه سال تحصیلی ۹۸-۹۹ با حضور در دبستان دخترانه شاهد تقوا پیشگان زنگ مهر را به صدا درآورد.

کد مطلب: ۹۵۵۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد
حضور سردار رحیمی در مراسم بازگشایی مدارس منطقه 6 

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی منطقه 6 تهران، جواد نظریان مدیر آموزش و پرورش منطقه در اولین روز بازگشایی مدارس، در دبستان شاهد تقوا پیشگان، ضمن تبریک سال تحصیلی 99-98 بیان داشت: اول مهر اول خلقت است، همه چیز از اول مهر آغاز می شود. سرنوشت، اقتدار، رفاه، دین، دموکراسی، آزادی و عدالت یک ملت از اول مهر آغاز می شود.


وی با اشاره به شعار سال تحصیلی افزود: شعار امسال آموزش و پرورش منطقه 6 "دانش آموز ایرانی، سرمایه ملی" است. شما دانش آموزان عزیز سرمایه های این کشور هستید.


فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه این مراسم گفت: خداوند را شاکر هستیم که امروز در کمال آرامش و آسایش سال تحصیلی جدید را آغاز کردیم. امروز نیز با دومین روز از هفته دفاع مقدس متقارن شده است.


سردار سرتیپ پاسدار رحیمی افزود: به دانش آموزان، اولیا گرانقدر می‌گویم که پلیس جمهوری اسلامی ایران خادم و نوکر مردم ایران است و برای گسترش امینت کم نخواهیم گذاشت.


فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: باید به فرزندانمان درس مقاومت در مقابل زور و استکبار را بیاموزیم، چراکه آینده متعلق به دانش آموزان است و اگر درس ایستادگی و مقاومت را به آن‌ها آموزش ندهیم، باید منتظر این باشیم که زیر بار حرف زور برویم، لذا با آموزش صحیح باید راه و رسم زندگی را به آن‌ها بیاموزیم.


در پایان از خانواده های شاهد و ایثارگر با اهدا لوح تقدیر و گل تشکر و قدردانی گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار