افتتاح ساختمان جدید دبیرستان نمونه دولتی فرزانگان

تهران (پانا) - مدیر منطقه 2 آموزش و پرورش شهر تهران گفت : محیط مدرسه باید تلفیقی از فعالیت های آموزشی ، پرورشی و هنری باشد و دانش آموزی که ممتاز درسی است یکی از موفقیت های را کسب کرده و او در کنار دانش فراوان باید مهارت های ارتباطی ، بینش اجتماعی ، علائق هنری ، فناوری و اطلاعات را بیاموزد.

کد مطلب: ۸۷۴۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح ساختمان جدید دبیرستان نمونه دولتی فرزانگان

مدیر آموزش و پرورش منطقه 2 در افتتاح ساختمان جدید آموزشی دبیرستان نمونه دولتی فرزانگان از تبلور یک مشارکت جمعی گفت و افزود : امروز را شاهد یک حرکت گروهی از تمامی دوستان بودیم که با مشارکت و همدلی توانستیم این واحد آموزشی را با بضاعت موجود آموزش و پرورش برای دختران نمونه فرزانگان آماده نماییم.
میرشفیعی گفت : محیط مدرسه باید تلفیقی از فعالیت های آموزشی ، پرورشی و هنری باشد و دانش آموزی که ممتاز درسی است یکی از موفقیت های را کسب کرده و او در کنار دانش فراوان باید مهارت های ارتباطی ، بینش اجتماعی ، علائق هنری ، فناوری و اطلاعات را بیاموزد.
وی با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) که می گوید : ارزش هر کسی به قدر همت اوست.
افزود : یعنی همت با معرفت و دانایی، همت با بلوغ و نگرش مثبت که من امیدوارم از این مدرسه انسانهای شایسته در جامعه ببینیم و به نقل از حدیثی از معصوم، فرصت ها مانند ابر بهاری در گذرند که باید ارزش زمان را دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار