انتشار سومین نشریه آموزشی و تربیتی آسمان

تهران(پانا) - سومین نشریه آموزشی و تربیتی با عنوان آسمان به همت آموزش و پرورش منطقه ۱۶ در هشت فصل متنوع حوزه پرورشی منتشر شد.

کد مطلب: ۱۵۱۱۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
انتشار سومین نشریه آموزشی و تربیتی آسمان

سومین نشریه آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش منطقه ۱۶ با عنوان آسمان به همت حمیدرضا ابراهیم‌نژاد مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۶ و اعضای شورای معاونان منطقه به‌مناسبت هفته وحدت و بازگشایی مدارس رونمایی شد.

این مجله تصویری که دارای ۱۳ صفحه است مروری بر فعالیت حوزه آموزش و پرورش‌ دارد. در ابتدا نشریه سخن سردبیر مصطفی سلیم خانی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۶ درباره هفته وحدت و ویژگی‌های نشریه ما را مشتاق به مطالعه این مجموعه می‌کند.

بخش اول با عنوان (به حسن و خلق وفا کس به یار ما نرسد) به نویسندگی زهرا فلاحی، کارشناس قرآن و عترت منطقه که به زندگی نامه پیامبر اکرم (ص) به مناسب حلول ماه ربیع الاول اشاره دارد.

بخش دوم نیز با عنوان (فصل روشن مهر از راه رسید) به دست اکرم رزاقی مدیر دبیرستان فرهنگ حاج حسین مکتبی قلم زده شده است.

بخش سوم نشریه با عنوان (هوش مصنوعی و ابزارهای مفید یادگیری‌) به گردآوری نرگس ساعدی معاون آموزشی مدرسه سوم شعبان منطقه۱۶، به کاربرد‌های هوش مصنوعی و اهمیت ساخت حساب کاربری در پلتفرم آوا برای دانش‌آموزان اشاره کرده است.

بخش بعدی نشریه با عنوان (در مسیر لاله‌های روشن) به نویسندگی ابوالفضل نیکنام مسئول بسیج دانش‌آموزی منطقه، به دفاع مقدس و آیین افتتاحیه پنجمین دوره طرح لاله‌های روشن به میزبانی آموزش و پرورش منطقه ۱۶ در هنرستان دکتر شریعتی با حضور مسئولان کشوری و لشگری اشاره دارد.

بخش پنجم نیز با عنوان (تا آخر راه ادامه می‌دهم) مصاحبه با معلم تربیت بدنی منطقه ۱۶ و قهرمان کینگ بوکسینگ جهان که توسط متین عندلیب دانش آموز خبرنگار پانا منطقه مورد مصاحبه قرار گرفته است.

بخش ششم با عنوان (دارالقرآن محیطی امن برای دانش‌آموزان) که مصاحبه متین عندلیب دانش آموز خبرنگار پانا منطقه با ستوده قادری مدیر سابق دارالقرآن جوادالائمه منطقه ۱۶ است.

بخش هفتم نشریه نیز با عنوان (معرفی رتبه‌های برتر کنکور ۱۴۰۳) به معرفی رتبه‌های ممتاز منطقه ۱۶ در کنکور سراسری ۱۴۰۳ اشاره دارد.

‌بخش پایانی این مجموعه به نویسندگی محمد بیابانی که همواره در این بخش به معرفی کتاب می‌پردازد و در این نسخه نیز به بیان برشی از کتاب (خانم مربی) به این مجموعه خاتمه داده است.

نویسنده : حنانه میرزا حسینی عکاس : حنانه میرزا حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار