مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران:

انجمن اولیاء و مربیان مظهر همکاری خانه و مدرسه در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران طی پیامی فرا رسیدن هفته پیوند اولیا و مربیان را به تمامی فعالان عرصه تعلیم و تربیت و همچنین اولیاء دانش آموزان تبریک و تهنیت گفت.

کد مطلب: ۱۵۰۹۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
انجمن اولیاء و مربیان مظهر همکاری خانه و مدرسه در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان است

متن پیام علیرضا کریمیان به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

نسل‌ جوان‌ حقوق‌ فراوانی‌ دارد و باید خانواده‌، مدرسه‌، حکومت‌ ومسئولان وسایل‌ رشد و کمال‌ و زمینه‌ انتخاب‌ راه‌ درست‌ را برای‌ او فراهم‌ نمایند. مقام معظم رهبری «مدظله العالی»

انجمن اولیاء و مربیان مظهر همکاری خانه و مدرسه در امر تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان است و در صدر مهمتر ین عوامل تأثیرگذار بر هماهنگی و همسویی نظری و عملی میان مربیان و خانواده در جهت تربیت و رشد فکری و اخلاقی و تکامل رفتار و منش آینده سازان جامعه به شمار می آید که نقش موثری در تحکیم ارتباط بین خانواده و مدرسه ایجاد می کند . این تحکیم بر پایه رضایت و انصاف، خدمت و احترام برای حضور مفید و موثر اعضای خانواده در کنار یکدیگر و پیش زمینه ای درجهت رشد خانواده ها و همسویی آنان با نظام تربیتی و حفظ و حراست از ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی می باشد.

هفته پیوند اولیاء و مربیان ( ۲۴ الی ۳۰ مهرماه) که امسال با شعار با خانواده، برای ایران- برای مدرسه آغاز شده است می تواند بهانه ای برای تحکیم پیوند های انسانی ، عاطفی ، اخلاقی و اجتماعی بین اولیاء و مربیان مدرسه باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت این هفته و تبریک به همه همکاران و دست اندرکاران حوزه تعلیم و تربیت و خانواده های گرامی، امیدوارم با همراهی بیش از پیش ارکان تعلیم و تربیت در سایه سار الطاف خداوند متعال و خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) شاهد پیشرفت و شکوفایی استعداد های آینده سازان میهن اسلامی و درخشش آنان در سراسر گیتی باشیم.»

خبرنگار : محمد مهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار