معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در هفتمین یادواره سالروز شهید محمد الدوره گفت:

زنده‌ماندن نام «محمد الدُره» در جهان یکی از ترس‌های رژیم صهیونیستی است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران با تأکید براینکه شهادت محمد الدُره یکی از هزاران جنایت رژیم منحوس صهیونیستی در برابر مردم مظلوم فلسطین است، گفت: زنده بودن نام «محمد الدُره» یکی از ترس‌های رژیم صهیونیستی است و لرزه بر پیکره اشغالگران می‌اندازد.

کد مطلب: ۱۵۰۸۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
زنده‌ماندن نام «محمد الدُره» در جهان یکی از ترس‌های رژیم صهیونیستی است

هفتمین یادواره سالروز شهید محمد الدُوره، روز همدردی و همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی، در راستای تبیین جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیسم علیه کودکان و نوجوانان فلسطین پس از عملیات طوفان الاقصی به میزبانی جمهوری اسلامی ایران، با شعار «خون‌خواهی کودکان فلسطینی، تکلیف امت اسلامی»، با حضور سید‌احمد موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در دبیرستان شاهد رهروان امام منطقه ۵ برگزار شد. 

سید‌احمد موسوی در این یادواره ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی به مهمانان حاضر درمراسم از کشورهای ساحل عاج، سنگال، کومور، یمن، فلسطین، سوریه لبنان، با تأکید براینکه نام «محمد الدره»، همچنان تن صهیونیست‌ها را به لرزه در می‌آورد، گفت: همه این بزرگان امروز از کشورهای مختلف مسلمان برای حضور در هفتمین یادواره یک شهید که نماد، الگو و مصداق شخصی تحت ظلم و ستم رژیم غاصب، جنایتکار و سنگدل صهیونیستی قرار گرفته‌بود، گردهم آمدند و این جنایت یکی از هزارن جنایت این رژیم سفاک در برابر مردم بی‌دفاع فلسطین است. 
وی خطاب به دانش‌آموزان با اذعان براینکه شما نماینده شهدای دانش‌آموز غزه و فلسطین هستید، ادامه داد: شهید محمد الدوره یک دانش‌آموزی همانند شما بود که روزی به همراه پدر در بیرون از منزل ،  دشمن صهیونیستی به او رحم نکرد. امروز علاوه بر سالروز شهادت این شهید دانش‌آموز، سالگرد طوفان الاقصی نیز است؛ طوفانی که با قدرت ایمان مردم مظلوم فلسطین و غزه اتقاق افتاد تا چهره پوشالی دشمن صهیونیستی را به خاک بمالد. دشمن از این اقدام بسیار عصبانی و ناراحت است و توان مقابله با تفکر جبهه مقاومت ندارد؛ لذا دستاورد خود را در جنگ و خونریزی آن هم علیه کودکان و زنان انجام می‌دهد. 
 
موسوی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی کشتار زنان و کودکان بی‌گناه را برگ برنده خود قلمداد می‌کند، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی که خالق آن پدران و پدربزرگان شما عزیزان هستند، رعشه‌ای به تن رژیم صهیونیستی افتاده است و ثمره آن انقلاب به جبهه مقاومت تبدیل شده‌است. زمانی مردم با سنگ با اسرائیل مبارزه می‌کردند اما امروز با موشک بر سر کشورهای ظالم از جمله اسرائیل می‌کوبیم، که این موضوع یکی از ثمرات انقلاب اسلامی ایران است. 
 
وی ضمن گرامی‌داشت سید مقاومت، متفکر، دانشمند؛ شهید سیدحسن نصرالله که خار چشم دشمنان اسلام  بود، خاطرنشان کرد: از خون شهدای ما شهیدان سیدحسن نصرالله، اسماعیل هنیه، سردار پرافتخار حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای جبهه مقاومت، هزاران هزار نصرالله درحال متولد شدن هستند و این آغازی بر پایان زودهنگام نظام سلطه و مستکبر اسرائیل جنایتکار است. 
 
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در پایان خطاب به دانش‌آموزان اظهار کرد: فرزندان عزیزم، امروز تمام دنیا در تلاش برای دروغ جلوه دادن واقعیت‌ها به شما سرمایه‌های ارزشمند نظام است، اما واقعیت‌ها آنی‌ است که در غزه و لبنان تماشا می‌کنید و بمب‌های سنگرشکنی که بر سر زنان و کودکان فرود می‌آید خود گواهی بر این ادعاست. از این‌رو شما باید این واقعیت‌ها را درک کرده و برای آیندگان روایت کنید؛ چراکه همه حضار امروز از جمله، مهمانان خارجی و کارشناسان در این مراسم، این‌گونه حقایق را می‌دانند و علت پیوستن ما به جمع شما تنها ارتقای آگاهی شما نسبت به این واقعیت‌ها است تا این مسائل از طریق شما به دیگران منتقل شود. انشالله این انقلاب آن روزی که پرچم اسلام عزیز با ظهور برافراشته خواهد‌شد، به ثمره خواهد نشست و پوز دشمنان نظام با حمایت شما آینده‌‌سازان به خاک مالیده خواهد‌شد.
خبرنگار : عطیه چوپانی عکاس : عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار