حضور، همبستگی و اتحاد، رمز پیروزی مسلمان‌هاست

تهران (پانا) - اقامه نمازجمعه تهران به امامت رهبر انقلاب به همراه مراسم بزرگداشت پرچمدار مقاومت با حضور حداکثری و میلیونی مردم جهت اتحاد و همبستگی مسلمانان برپا شد.

کد مطلب: ۱۵۰۷۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
حضور، همبستگی و اتحاد، رمز پیروزی مسلمان‌هاست

مراسم اقامه نماز جمعه تهران، امروز به امامت رهبر بزرگ انقلاب اسلامی و همچنین مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حزب الله لبنان و مجاهد کبیر شهید سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و یاران شهیدش در مصلی بزرگ امام خمینی ( ره ) با حضور میلیونی مردم به ویژه نوجوانان و جوانان  برگزار شد. 

مردم غیور ایران با سر دادن شعارهای "الله اکبر"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آمریکا" اقدامات دشمنان علیه مردم مظلوم لبنان و فلسطین را محکوم کردند.  

یکی از شرکت کنندگان در راهپیمایی بعد از اقامه نماز جمعه در گفت‌و‌گو با پانا با عنوان کرد: در این روز جمعه ندای یاری مظلومین عالم بلند شده و ما در اقامه نماز به امامت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای شرکت می‌کنیم. با امام مسلمین و همه‌ی مردم دنیا اعلام همبستگی و یاری می‌کنیم تا همه‌ی مردم جهان این جمعیت عظیم و مراسم باشکوه نماز جمعه را شاهد باشند. 

وی در ادامه افزود: همه‌ی مسلمانانی که در جمعه نصر شرکت کردند یک هدف دارند و آن بالابردن کلمه و پرچم الله است. مردم جهان و به ویژه دشمنان بدانند که مسلمانان عالم پشت رهبر عزیزشان هستند و از هیچ تهدیدی از سوی دشمنان هراسی نخواهند داشت. 

وی در پایان بیان کرد: مردم مظلوم فلسطین و لبنان بدانید که امامان و مقتدای ما فرمودند: "رژیم غاصب صهیونیستی سست می‌باشد و ما مسلمانان با همبستگی و اتحاد قطعا روزی پیروزی مردم مظلوم فلسطین و لبنان را خواهیم دید".

خبرنگار : متین عندلیب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار