معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش منطقه ۴ تهران:

شور عاطفه‌ها بستر مناسبی برای مشارکت دانش‌آموزان در یک عمل خیر و انسانی است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش منطقه 4 تهران با بیان اینکه آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین نهاد تربیتی است که در گسترش مفاهیم انسانی و اخلاقی و معنوی نقش به‌سزایی دارد، اجرای مراسم‌هایی همچون شور عاطفه‌ها در ایجاد بستر مناسب و اثربخش برای مشارکت دانش‌آموزان در یک عمل خیر و انسانی را موثر و مفید دانست.

کد مطلب: ۱۵۰۶۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
شور عاطفه‌ها بستر مناسبی برای مشارکت دانش‌آموزان در یک عمل خیر و انسانی است

مراسم شور عاطفه‌ها با حضور سیدجواد فیاضی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش منطقه ۴ و رضوان شیرزادی، مدیر سازمان دانش‌آموزی این منطقه همزمان با سراسر کشور در دبیرستان دخترانه علوی برگزار شد.

سیدجواد فیاضی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حجت‌الاسلام سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان و سردار عباس نیلفروشان گفت: تک‌تک دانش‌آموزانی که نیازمند کمک و مساعدت هستند را باید به عنوان فرزندان خود در نظر بگیریم.

وی تاکید کرد: شروع زیبای بهار تعلیم و تربیت در کنار جشن عاطفه‌ها نشات‌گرفته از وجود مهربان دانش‌آموزان و خانواده آن‌ها است که دستان پرسخاوتشان را به سمت دانش‌آموزان نیازمند به مهر و دوستی دراز کرده‌اند تا برای اعتلای سرزمین خود با علم‌اندوزی و تعلیم و تربیت کوشا باشند.

فیاضی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین نهاد تربیتی است که در گسترش مفاهیم انسانی و اخلاقی و معنوی نقش به‌سزایی دارد، افزود: اجرای مراسم‌هایی همچون شور عاطفه‌ها بستر مناسب و اثربخشی را برای مشارکت دانش‌آموزان در یک عمل خیر و انسانی فراهم می‌کند. در واقع این پویش ملی از اقدامات ارزشمندی است که در راستای ترویج فرهنگ و انفاق و احسان برای کمک به علم‌آموزی فرزندان ایران‌زمین ‌اجرا می‌شود.

نویسنده : رضوان شیرزادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار