معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۵:

ایجاد فضاهای ورزشی استاندارد، نقش مهمی در توسعه استعدادهای ورزشی دانش‌آموزان دارد

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۵ تهران در بازدید از سالن‌های ورزشی منطقه، ضمن تأکید بر اهمیت رشد و تقویت سلامت جسمانی، روحی و روانی دانش‌آموزان ایجاد فضاهای ورزشی استاندارد و مجهز را نقش مهمی در توسعه استعدادهای ورزشی و افزایش انگیزه دانش‌آموزان برای مشارکت در فعالیت‌های بدنی دانست تا دانش‌آموزان با نشاط به فعالیت‌های ورزشی بپردازند.

کد مطلب: ۱۵۰۴۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد فضاهای ورزشی استاندارد، نقش مهمی در توسعه استعدادهای ورزشی دانش‌آموزان دارد

در راستای بهبود و ارتقای کیفیت اماکن ورزشی آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران، جواد شعبانی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی، به همراه محمد حسین میری؛ مسئول تربیت بدنی منطقه، از سالن‌های ورزشی صمدایی، حضرت قائم و مبعث با هدف بررسی شرایط موجود، شناسایی مشکلات و ارائه راهکارهای عملی برای بهبود امکانات ورزشی دانش‌آموزان بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید، شعبانی ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیران سالن‌های ورزشی، بر اهمیت رشد و تقویت سلامت جسمانی، روحی و روانی دانش‌آموزان تأکید کرد و گفت: ایجاد فضاهای ورزشی استاندارد و مجهز، نقش مهمی در توسعه استعدادهای ورزشی و افزایش انگیزه دانش‌آموزان برای مشارکت در فعالیت‌های بدنی دارد. هدف ما فراهم کردن شرایطی است که دانش‌آموزان با نشاط و انگیزه بالا به فعالیت‌های ورزشی بپردازند و سلامت جسمی و روانی آن‌ها بهبود یابد.
وی افزود: در راستای تحقق ساحت تربیت بدنی و زیستی از سند تحول بنیادین، این بازدید به منظور ارتقای سلامت جسمانی و روانی دانش‌آموزان و فراهم کردن امکانات مناسب ورزشی انجام شد که در روند این بازدید، مشکلات و نواقص مشاهده شده، مانند نیاز به تعمیرات و به‌روزرسانی تجهیزات، بررسی شد و پیشنهادات لازم برای رفع آن‌ها به مدیران اماکن ارائه شد. این اقدامات در جهت ارتقای سطح کیفی اماکن ورزشی و ایجاد فضایی امن و استاندارد برای پرورش استعدادهای ورزشی دانش‌آموزان صورت گرفت.
خبرنگار : سمیه خانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار