مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ تهران:

قله رفیع عشق به انقلاب به دست شهیدان و جانبازان این مرز و بوم فتح شده است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 تهران با بیان اینکه قله رفیع عشق به انقلاب اسلامی به دست شهیدان و جانبازان این مرز و بوم فتح شده است، بر الگوپذیری تمام دانش‌آموزان از رشادت‌های شاگردان مکتب عاشورا در جبهه‌های دفاع و مایوس کردن دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۴۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
قله رفیع عشق به انقلاب به دست شهیدان و جانبازان این مرز و بوم فتح شده است

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و به صدا درآمدن زنگ ایثار و مقاومت، مراسم تقدیر از خانواده شهدا و ایثارگران دبیرستان شهید نورعلی با حضور هادی زمانی‌نژاد، مدیر آموزش و پرورش منطقه 4، سیدجواد فیاضی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، احمد مروی، رئیس بنیاد شهید منطقه 4، مسعود رضایی، کارشناس‌مسئول حراست و محمود قجاوند، کارشناس‌مسئول مشارکت‌های مردمی، امور شاهد و ایثارگران و امور شوراها برگزار شد.

هادی زمانی‌نژاد، مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 تهران با تاکید به فرمایشات مقام معظم رهبریمبنی بر اینکه «خدمت به فرزندان شهید، یک افتخار است.» بیان کرد: تعمیق و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و روحیه ایثارگری به عنوان یک الگوی عملی باید در مدارس نهادینه شود.

زمانی‌نژاد با بیان اینکه 8 سال دفاع مقدس، مدیون رشادت‌های جوانان و مردم ایران‌زمین است، تاکید کرد: قله رفیع عشق به انقلاب اسلامی و نقطه اوج ایثار که بیانگر زیباترین صفات انسانی است به دست شهیدان و جانبازان این مرز و بوم فتح شده است. تقارن آغاز سال تحصیلی با آغاز هفته دفاع مقدس، فرصتی مغتنم است تا تمام دانش‌آموزان که آینده‌سازان اصلی جامعه هستند، بتوانند با الگوپذیری از رشادت‌های شاگردان مکتب عاشورا در جبهه‌های دفاع با پشتکار و تلاش و خلاقیت، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مأیوس کنند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت، پس از به صدا درآوردن زنگ ایثار و مقاومت در دبیرستان شاهد نورعلی از احمد مروی، رئیس بنیاد شهید منطقه ۴ و خانواده شهدا و ایثارگران این واحد آموزشی تقدیر کرد.

نویسنده : رضوان شیرزادی عکاس : میثم خدادادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار