مدیر دستگاه تعلیم و تربیت آموزش و پرورش منطقه ۶:

وحدت‌ اساس اعتقاد همه ادیان الهی و لازمه آرامش و عدالت اجتماعی در جوامع بشری است

تهران (پانا) - مدیر دستگاه تعلیم و تربیت آموزش و پرورش منطقه ۶ هفته‌ی وحدت و همزمانی آن با گرامیداشت هفته دفاع مقدس را ایام شناخت، تقوا و بصیرت دانست و نیز وحدت‌ را اساس اعتقاد همه ادیان الهی و لازمه آرامش و عدالت اجتماعی در جوامع بشری عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۳۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
وحدت‌ اساس اعتقاد همه ادیان الهی و لازمه آرامش و عدالت اجتماعی در جوامع بشری است

به مناسبت میلاد باسعادت پیامبر گرامی اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و‌ سبط مکرمشان، ششمین پیشوای هدایت حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت، مراسم جشنی بدین مناسبت با حضور پروانه شادمانی و همراهی شورای معاونین، کارکنان و دانش‌آموزان منطقه در ساختمان حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه برگزار ‌شد.

شادمانی، ضمن تبریک ایام‌الله ماه ربیع‌، نبی مکرم اسلام(ص) را پیامبر رحمت برای تمام جهانیان خواند و گفت: زندگی نورانی پیامبر(ص) اسلام توأم با درس‌ و آموزه‌های تربیت و تعالی همچنین انسان سازی است و وحدت‌ اساس اعتقاد همه ادیان الهی و لازمه آرامش و عدالت اجتماعی در جوامع بشری می باشد.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت آموزش و پرورش منطقه ۶ هفته‌ی وحدت و همزمانی آن با گرامیداشت هفته دفاع مقدس را ایام شناخت، تقوا و بصیرت عنوان کرد و گفت: اگر مردم جهان قلب‌های خود را فراتر از افکار و اعمال دنیوی در نظر گرفته و در پیوند و همدلی اعتقادات و باورهای فنا نشدنی قرار دهند، قطعاً شاهد اتحاد و همبستگی عظیمی در جهان خواهیم بود که این مهم بیش از همه در دین مبین اسلام همواره مورد تاکید قرار گرفته است.

وی ادامه داد: نکته‌های ظریف تربیتی در  رفتارهای پیامبر اکرم (ص) وجود دارد که می‌بایست با تأمل و تفکر عمیق نسبت به آنها عمل کرد و این شیوه های نبوی لازمه خوب زیستن بوده و کیفیت زندگی دنیوی و اخروی یک انسان آزاده را تحت تأثیر خواهد قرار خواهد داد.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری این مراسم و رویداد ارزشمند معنوی، با حضور دانش‌آموزان به عنوان مجریان و دست اندرکاران این مراسم نورانی، این فریضه عبادی را دانش‌آموز محور خواند و از رویکردهای تربیتی معاونت پرورشی و تربیت بدنی و همکاران آن حوزه تشکر و قدردانی به عمل آورد.

شادمانی افزود: تلاش تمام ساحتی و پرداختن به ظرفیت‌های بالقوه دانش‌آموزی و به بالفعل در آوردن آن، بزرگترین رسالت نهاد مقدس امور تربیتی است که امروز با مشاهده شعر و مولودی خوانی، اجرای زیبا و شکوهمند در وصف رسول خدا توسط دانش‌آموزان بسی مایه خرسندی و امید بخش است و به مربیان و کارکنان این مسیر الهی دلگرمی خواهد داد.

شادمانی خاطر نشان کرد: در آستانه هفته‌ای وحدت و همزمانی آن با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از تمامی عوامل اداری، آموزشی و فرهنگی انتظار می‌رود با همت و تلاش مضاعف برنامه‌های متنوع و طرح‌های متعدد و اثرگذار تدارک دیده شود تا با استعانت از خداوند به گونه‌ای مطلوب و هدفمند برنامه‌ریزی و به مرحله اجرا درآید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار