مدیر دبستان علامه امینی منطقه ۱۸ پایتخت:

پروژه مهر تمهیدات مقدماتی در راستای بهسازی آموزش کشور است

تهران (پانا) - مدیر دبستان علامه امینی منطقه ۱۸ پایتخت ضمن تشریح و بیان نحوه استفاده مدارس از ظرفیت خیرین در بازگشایی مدارس، پروژه مهر را تمهیدات مقدماتی در راستای به‌سازی آموزش کشور دانست.

کد مطلب: ۱۵۰۰۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد
پروژه مهر تمهیدات مقدماتی در راستای بهسازی آموزش کشور است

محمدرضا طهرانی مدیر دبستان علامه امینی منطقه ۱۸ پایتخت درباره پروژه مهر در گفت‌و‌گو با پانا گفت: ثبت نام مدرسه علامه امینی از مسیر دوره اول و دوم جدا شد بدین معنا که پایه‌های اول، دوم و سوم از پایه‌های چهارم، پنجم و ششم مجزا شدند. البته ثبت نام دانش‌آموزان انجام شده است و از دانش‌آموزان پایه اول جدیدالورود در مدرسه، استقبال شد و هدایایی به آنها اهدا شد.

وی ادامه داد: از اقدامات اولیه و مهم مدرسه، اجرای جلسات متعددی از جمله اضطراب جدایی والد از کودک و کلاس‌های مشاوره بود تا والدین از اقداماتی که لازم است برای فرزند انجام دهند آگاه باشند. همچنین اقدامات لازم برای جلوگیری از اضطراب دانش‌آموزان در مدرسه صورت گرفته است. 

طهرانی افزود: در راستای پروژه مهر مقداری به ساخت و ساز مدرسه از جمله رنگ و نقاشی بخش‌هایی از ساختمان مدرسه، تعمیرات میز و نیمکت، تعمیر و خریداری سیستم سرمایش و گرمایشی مدرسه و... رسیدگی شد. 

وی درباره اهمیت و تاثیر گذاری پروژه مهر در مدارس اظهار کرد: پروژه مهر دارای اهمیت بالایی است. در واقع این پروژه در راستای  به‌سازی آموزش کشور برای دانش‌آموزان و والدین بسیار مهم است. اما دارای یکسری چالش‌هایی از جمله هزینه و بودجه است. 

 طهرانی درباره ارتباط نزدیک با والدین گفت: اگر اتفاقات لحظه به لحظه مدارس در اختیار اولیای دانش‌آموزان قرار داده شود نزدیکی و ارتباط صمیمانه بین مدرسه و والدین صورت می‌گیرد و متوجه می‌شوند که در قبال فرزندشان چه مسئولیتی‌هایی دارند. 

وی افزود: کار دیگری که مجموعه ما برای ارتباط نزدیک با والدین انجام داده؛ دعوت از والدینی است که در مشاغل مختلف هستند تا با لباس کاری خود در مدرسه حاضر شوند و  تجربیات خود را با دانش‌آموزان به اشتراک گذاشته و شرایط کاری شغلی خود را تشریح کنند‌. که البته این کار در جهت آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با مشاغل مختلف است. همچنین جلسات انجمن‌اولیا کمک بسزایی در مدرسه می‌کند. کتاب‌های درسی و نیروی انسانی مدرسه علامه امینی تقریبا تکمیل است که این مسئله تا قبل از شروع سال تحصیلی کاملا حل خواهد شد.

خبرنگار : سارا بتولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار