معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران:

مهم‌ترین هدف پروژه مهر، ارتقای کیفیت آموزشی است

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران با تاکید بر لزوم همکاری بین کارگروه‌های ستاد پروژه مهر عنوان کرد: مهم‌ترین هدف پروژه مهر، ارتقای کیفیت آموزشی است.

کد مطلب: ۱۵۰۰۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
مهم‌ترین هدف پروژه مهر، ارتقای کیفیت آموزشی است

جلسه ستاد پروژه مهر ۱۴۰۳ آموزش و پرورش منطقه ۱۸ پایتخت با حضور سیدرضا میرزاده، معاون آموزش متوسطه و نماینده مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به همراه هیات‌های تخصصی و نمایندگان کارگروه‌های ستاد پروژه مهر شهر تهران در خصوص آمادگی شروع سال تحصیلی جدید برگزار شد.

میرزاده در این جلسه با بیان اهمیت برنامه‌ریزی دقیق و جامع در بازگشایی مدارس، تصریح کرد: آماده‌سازی برای سال تحصیلی جدید نه تنها به تسهیل فرآیند آموزش کمک می‌کند بلکه موجبات ایجاد فضای مناسب و انگیزه‌بخش برای دانش‌آموزان و معلمان را نیز فراهم می‌آورد.

 وی همچنین بر لزوم همکاری نزدیک بین تمام کارگروه‌های ستاد پروژه مهر تاکید کرد و گفت: مسئولین کارگروه‌های ستاد با همفکری و هم‌افزایی می‌توانند چشم‌انداز روشن‌تری را برای آینده آموزشی منطقه ترسیم کنند.

 میرزاده ابراز امیدواری کرد که با همکاری و تلاش جمعی بتوانند سال تحصیلی جدید را با موفقیت آغاز کنند و بهترین خدمات را به دانش‌آموزان ارائه دهند و با تاکید بر اینکه مهم‌ترین هدف ما ارتقای کیفیت آموزش و ایجاد بستری مساعد برای یادگیری است، گفت: این امر تنها با همدلی و همیاری همه دست‌اندرکاران محقق خواهد شد.

وی با بیان اهمیت ویژه‌ برنامه‌های آغاز سال تحصیلی جدید بیان کرد: آماده‌سازی برای بازگشایی مدارس، فرآیندی است که نیازمند دقت، همفکری و همکاری همه‌جانبه است. باید اطمینان حاصل کنیم که تمام مدارس منطقه ۱۸ به نحو احسن برای استقبال از دانش‌آموزان آماده باشند. 

میرزاده خطاب به اعضای حاضر در جلسه گفت: با توجه به تجربیات سال گذشته و چالش‌های پیش رو، نهایت تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا مشکلات را شناسایی کرده و راهکارهای مؤثری برای حل آن‌ها ارائه دهیم. به عنوان متولیان آموزش و پرورش، مسئولیت سنگینی در قبال آینده نسلی داریم که به ما اعتماد کرده‌اند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرور شهر تهران تصریح کرد: هدف ما ایجاد یک فضای آموزشی پایدار و انگیزه‌بخش برای دانش‌آموزان است. باید اطمینان حاصل کنیم که همه امکانات آموزشی، اعم از نیروی انسانی، تجهیزات و منابع در دسترس قرار دارند. همکاری و تعامل نزدیک میان کارگروه‌ها نه تنها به پیشرفت‌های آموزشی کمک می‌کند بلکه می‌تواند نویدبخش تحولاتی موثر در حوزه آموزش و پرورش باشد.

میرزاده ابراز امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی منسجم و تلاش‌های مستمر، سال تحصیلی جدید را به بهترین نحو برگزار کنند و درس‌هایی که امسال ارائه می‌شود، به‌یادماندنی و موثر باشد و عنوان کرد: متعهد به این هستیم تا بالاترین کیفیت آموزشی را برای دانش‌آموزان فراهم کنیم و با اعتماد به نفس به سمت یک سال تحصیلی موفق، گام برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار