مسئول مدارس غیردولتی:

هدف از تأسیس مدارس غیردولتی ارتقاء سطح کمی و کیفی آموزشی است

تهران (پانا) - در اولین نشست توجیهی مدیران مدارس غیردولتی، مسئول این حوزه هدف از تأسیس مدارس غیردولتی را ارتقاء سطح کمی و کیفی آموزشی و ایجاد رقابت سالم با مدارس دولتی دانست که این مدارس باید مطابق با مقررات و قوانین آموزش و پرورش عمل کنند.

کد مطلب: ۱۴۹۹۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
هدف از تأسیس مدارس غیردولتی ارتقاء سطح کمی و کیفی آموزشی است

اولین جلسه توجیهی مدیران مدارس و مجتمع‌های آموزشی غیردولتی تحت نظر آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران در سالن کنفرانس مدیریت با حضور خلیل الطاف معاون مقطع متوسطه، بهروز جعفری مسئول حراست و شهرام رضا ورامینی کارشناس مسئول مشارکت‌های مردمی و مدارس غیردولتی برگزار شد. این نشست با هدف تبیین و آشنایی مدیران مدارس غیردولتی با آیین‌نامه‌ها و قوانین آموزشی و پرورشی لازم‌الاجرا در این مدارس برگزار شد.

شهرام رضا ورامینی، مسئول مدارس غیردولتی ضمن تبریک به مناسبت ایام ربیع‌الاول، به اهمیت رعایت مقررات آموزشی و پرورشی تأکید داشت و اظهار کرد: مدارس غیردولتی با هدف ارتقاء سطح کمی و کیفی آموزشی و ایجاد رقابت سالم با مدارس دولتی تأسیس شده‌اند و باید مطابق با مقررات و قوانین آموزش و پرورش عمل کنند.

وی بیان کرد: هیچ تفاوتی بین مدارس غیردولتی و دولتی وجود ندارد و مدیران این مدارس موظف به رعایت کامل قوانین و مقررات آموزش و پرورش هستند.

وی افزود: این نشست کارگاه‌های آموزشی و پرسش و پاسخ برای مدیران مدارس غیردولتی برگزار شد تا به بررسی مشکلات و چالش‌های موجود و یافتن راه‌حل‌های مناسب پرداخته شود. همچنین در این جلسه، موضوعات مختلفی از جمله تغییرات جدید در قوانین آموزشی، روش‌های بهبود کیفیت آموزش و پرورش، و نحوه نظارت و ارزیابی عملکرد مدارس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ورامینی گفت: این جلسه به مدت سه روز ادامه خواهد داشت و به عنوان بخشی از تلاش‌های مدیریت آموزش و پرورش منطقه ۵ برای ارتقاء سطح کیفی آموزش و پرورش در مدارس غیردولتی و دولتی با هدف بهبود کیفیت مدیریت و آموزش در مدارس غیردولتی، تبیین دقیق‌تر وظایف و مسئولیت‌های مدیران، و ایجاد یکپارچگی در اجرای قوانین آموزشی و پرورشی برگزار می‌شود.

این اقدام در راستای سیاست‌های کلان وزارت آموزش و پرورش و به منظور تحقق اهداف آموزشی و پرورشی کشور انجام می‌شود و امید است که با برگزاری چنین نشست‌هایی، شاهد ارتقاء سطح کیفی آموزش در تمامی مدارس، چه دولتی و چه غیردولتی، باشیم.

خبرنگار : سمیه خانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار