معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۱۴ خبر داد:

آغاز برگزاری کارگاه‌های خبرنویسی و عکاسی خبری در محل کانون فرهنگی تربیتی امید

تهران (پانا) - دور دوم آموزش عکاسی خبری و خبرنویسی در آموزش و پرورش منطقه ۱۴ تهران به همت سازمان دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا برگزار می‌شود‌.

کد مطلب: ۱۴۹۹۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز برگزاری کارگاه‌های خبرنویسی و عکاسی خبری در محل کانون فرهنگی تربیتی امید

به گزارش خبرگزاری پانا منطقه ۱۴ زهرا بهرامی معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ضمن تبریک اعیاد ماه ربیع از برگزاری کارگاه‌های عکاسی خبری و خبرنویسی در کانون فرهنگی تربیتی امید خبر داد.

بهرامی با تاکید بر اینکه خبرگزاری پانا در مناطق آموزش و پرورش می‌‌تواند گامی مهم در پوشش، نشر و اطلاع رسانی اخبار درون منطقه‌ای بردارد افزود: دانش‌آموز خبرنگاران در این دوره‌ها که به همت علی ولی‌زاده؛ مدیر سازمان دانش‌آموزی، ندا کیایی؛ مدیر خبرگزاری پانا منطقه و برنامه‌ریزی دقیق واحد پرورشی و یاری‌رسانی قاسم بیانی، مدیر منطقه ۱۴ برگزار می‌شود، می‌توانند با بالا بردن سطح کیفی عملکرد خود در بحث خبرنویسی و عکاسی یاری رسان بخش رسانه و همچنین اطلاع رسانی فعالیت‌ها در منطقه باشند.

بهرامی ادامه داد: رسانه در دنیای کنونی حرف اول را می‌زند بنابراین در این حوزه هرچه حرفه‌ای تر و آکادمیک‌تر بتوان مسئله را پیگیری کرد منفعت آن به خود مناطق و ارگان‌های ذی‌ربط خواهد رسید.

در پایان معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۴ از زحمات اساتید مربوطه که وظیفه تدریس در این کارگاه‌ها را بر عهده دارند؛ تقدیر و تشکر کرد.

خبرنگار : ندا کیایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار