مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران:

ایران اسلامی همواره مهد پرورش اندیشمندان و هنرمندان است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران طی پیامی درخشش و موفقیت دانش‌آموزان با استعداد پایتخت در کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را به دانش‌آموزان، فرهنگیان دلسوز و خانواده‌های بزرگوارشان تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۴۹۸۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
ایران اسلامی همواره مهد پرورش اندیشمندان و هنرمندان است

متن پیام علیرضا کریمیان به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

«ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ»

به نام علیمی که شاهکار آفرینش خویش را به زیور اندیشه و تعقل آراست تا انسان‌های بصیر، تماشاگر شکوه، عظمت و زیبایی نظام‌مند و هدفدار نقاش بی‌بدیل هستی باشند.

ایران اسلامی همواره مهد پرورش اندیشمندان و هنرمندان وارسته با اندیشه‌ای بلند است و در این میان آموزش و پرورش شهر تهران به داشتن فرزندانی فکور، دانشمند و هنرمند که در دامن پر مهر خویش و با تلاش‌های مجدانه و ایثارگری فرهنگیان معزز، پرورانده مفتخر است.

باردگر سرود حدیث مسرت بخش درخشش غرور آفرین دانش‌آموزان پایتخت جمهوری اسلامی ایران در آزمون ورودی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۳ موجب مباهات شد و برگ زرین دیگری در صحیفه افتخارات جوانان مستعد و کوشای شهر تهران ترسیم شد.

چه زیباست با توکل به الطاف الهی، عزمی راسخ با نشاط و شادابی از چشمه سار زلال دانش در مکتب حکمت معلم بهره جستن و برای ساختن فردایی بهتر مهیا شدن.

خداوند را شاکرم که شاهد موفقیت مثال زدنی دانش‌آموزان، مدیریت و تربیت بی بدیل خانواده‌ها و ایثار و فداکاری معلمان عزیز شهرمان هستیم که موجب درخشش دانش‌آموزان نخبه از شهر تهران شده‌اند.

بر این باوریم توسعه و بالندگی علمی، پژوهشی و اجتماعی، عزت و اقتدار ایران اسلامی با همت، جدیت و در سایه اندیشه‌های والا و پویایی فرزندان خوب و شایسته میسر است.

با کمال مسرت موفقیت فرزندان خوبم در شهر تهران در آزمون ورودی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۳ را به دانش‌آموزان عزیز، خانواده‌های محترم، فرهنگیان فرهیخته شهر تهران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بر خود لازم می‌دانم از تمامی همکاران صدیق خود در مجموعه مدیریت مناطق آموزش و پرورش، مدیران، معاونین و دبیران ارجمند مدارس، اولیاء همگام و همراه با اهداف آموزش و پرورش تشکر ویژه داشته باشم و امیدوارم همکاری تمامی دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت با اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها با محوریت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، پیرامون استقرار نظام خلاقیت، پژوهش و نوآوری در نظام آموزشی شاهد درخشش بیش از پیش فرزندان مستعد و علاقه مند در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی در سطح کشوری و جهانی باشیم.

از ذات لایزال الهی سلامتی، سعادت و توفیق روزافزون تمامی خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت می‌نمائیم.»

خبرنگار : محمد مهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار