معاون پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه ۱۳:

مهم ترین رسالت نظام تعلیم و تربیت، شناسایی دانش آموزان با استعداد، هدایت و حمایت آنهاست

تهران(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۳ در مراسم تجلیل از دانش‌آموز خبرنگاران با یادآوری اهداف و مسئولیت های دانش آموز خبرنگاران، شناسایی استعداد ها، هدایت و حمایت از آنها را، از مهم ترین مأموریت و رسالت نظام تعلیم و تربیت دانست.

کد مطلب: ۱۴۹۵۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد
مهم ترین رسالت نظام تعلیم و تربیت، شناسایی دانش آموزان با استعداد، هدایت و حمایت آنهاست

در راستای تجلیل از زحمات یکساله خبرنگار دانش‌آموزان در مردادماه ۱۴۰۳ با حضور سرپرست مدیریت آموزش و پرورش منطقه ۱۳، معاونین پرورشی و آموزشی منطقه و مدیر سازمان دانش‌آموزی منطقه ۱۳ از دانش آموز خبرنگاران برتر تقدیر شد..  

در ابتدای برنامه نادر برزگر؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۳، ضمن عرض تبریک با تأخیر روز خبرنگار و با اشاره به اهداف و مسئولیت‌های یک دانش‌آموز خبرنگار، یکی از مهم‌ترین ماموریت‌ها و رسالت‌های نظام تعلیم و تربیت را شناسایی استعداد‌ها، هدایت و حمایت دانش‌آموزان در سطح کلان و تربیت نسل آیندگان بیان کرد.

وی همچنین با اشاره به مسابقات فرهنگی هنری و سایر مسابقات در شاخه‌های مختلف، اظهار کرد: فضای مسابقات فرهنگی هنری و جشنواره های مختلف فرصتی است برای دانش‌آموزان علاقمند به هنر تا با استعداد خود و با شرکت در این مسابقات علاوه بر رسیدن به اهداف خود، با توانایی‌ها و استعدادهایی که در زمینه‌های مختلف دارند به  کسب یک مهارت بپردازند.

برزگر با اشاره به مهارت خبر نویسی و لازمه وجود یک راهنمای آموزشی برای ارائه اطلاعات به دانش‌آموزان در راستای خبرنگاری تأکید کرد و گفت: یک خبرنگار خوب دارای یک سری ویژگی‌ها است که یکی از مهمترین ویژگی‌های خبرنگار شدن، عشق و علاقه و ذوق خبرنگاری است. بر این اساس کسی که پا به عرصه خبرنگاری می‌گذارد باید ضمن دارا بودن این استعداد ذاتی با پرهیز از احساسات سعی کند رویدادها را همانطور که اتفاق افتاده است منتشر کند و اخبار آموزشی و پرورشی منطقه را به خوبی انعکاس دهد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه ۱۳ در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی فرزندان ایران از دانش‌آموز خبرنگاران پرتلاش منطقه ۱۳ تقدیر کرد.

خبرنگار : ثنا فیض اله زاده عکاس : محمد امین راست بندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار