مسئول خبرگزاری پانا شهر تهران:

دانش‌آموزخبرنگاران، راوی حماسه اربعین باشند

تهران (پانا) - مسئول خبرگزاری پانا شهر تهران با اشاره به وظایف دانش‌آموزان در راستای تحقق‌بخشی به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و اهمیت جهاد تبیین، دانش‌آموزخبرنگاران را مسئول روایت حماسه عظیم اربعین دانست.

کد مطلب: ۱۴۹۵۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزخبرنگاران، راوی حماسه اربعین باشند

محمدصادق نوری‌تبار در گفت‌وگو با پانا با تاکید به وظیفه مهم دانش‌آموزخبرنگاران در انعکاس و انتشار اخبار مراسم راهپیمایی اربعین حسینی عنوان کرد: امروز دوربین‌های جهانی و رسانه‌های غربی به دنبال انعکاس اخبار زرد و پوچ نسبت به حماسه اربعین حسینی هستند و نمی‌خواهند این راهپیمایی میلیونی که آزادی‌خواهان جهان را از کشورهای مختلف آسیایی، آفریقایی، اروپایی و حتی آمریکایی به کربلای حسین(ع) رسانده و درس ایستادگی علیه ظلم را منعکس کرده است به الگویی در سراسر جهان تبدیل شود.

نوری‌تبار افزود: دانش‌آموزخبرنگاران باید مسئولانه، راوی حماسه اربعین حسینی باشند. انعکاس و انتشار دقیق و صادقانه اخبار مراسم اربعین، یکی از وظایف اصلی دانش‌آموزخبرنگاران در راستای تحقق‌بخشی به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) است و به نوعی جهاد تبیین تلقی می‌شود.

مسئول خبرگزاری پانا شهر تهران خطاب به دانش‌آموزخبرنگارانی که در موسم اربعین شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: معرفی اماکن مقدسه، تاریخی و مذهبی عراق در آستانه مراسم اربعین، یک فعالیت فرهنگی مفید است تا جاماندگان و عشاق حسین بن علی(ع) را در زیارت مضجع شریف اهل بیت عصمت و طهارت(ع) شریک گرداند.

خبرنگار : محمد امین راست بندی عکاس : عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار