«تنهاتر از مسیح»، نمایشی عظیم، باشکوه و فراتر از انتظار است

تهران (پانا) - بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه تماشای «تنهاتر از مسیح» مرا بسیار متحیر و هیجان‌زده کرد، این نمایش را نمایشی باعظمت، جذاب و باشکوه عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۴۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
«تنهاتر از مسیح»، نمایشی عظیم، باشکوه و فراتر از انتظار است

زهرا سعیدی، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌و‌گو با پانا با اشاره به استقبال چشمگیر و قابل توجه مخاطبان از این نمایش بیان کرد: حضور و استقبال مردم در بوستان ولایت اتفاق ارزشمند و کم نظیری است که نشان می‌دهد «تنهاتر از مسیح» جای خود را میان مخاطبان باز کرده و آن‌ها را راضی نگه داشته است.

این بازیگر نمایش تنها‌تر از مسیح را نمایشی جذاب و اصولی عنوان کرد و گفت: از جمله امتیازهای «تنهاتر از مسیح» استفاده کامل آن از تمام صحنه است. این که نمایش از سه جهت و در سه صحنه روایت می‌شود، امری خاص است و بر عظمت و شکوه کار اضافه می‌کند. البته شخصا شبیه آن را تاکنون ندیدم بودم.

زهرا سعیدی در ادامه بیان کرد: امیدوارم تمام قصه‌های فرهنگی و ملی ایرانی نیز با همین شیوه اجرا شوند. معتقدم راهی که نمایش میدانی با روایت‌های مذهبی شروع کرده، ارزشمند است و حالا باید به روایت‌های ملی هم توجه کرد.

این بازیگر در پایان تصریح کرد: از مردم دعوت می‌کنم تا نمایش «تنهاتر از مسیح» را ببینند. نحوه اجرای آن متفاوت از کارهای دیگر است و بیشتر بر تصویر تکیه دارد. مخاطبان در این نمایش صحنه‌هایی را می‌بینند که در تئاترهای دیگر تجربه نشده است.

پنجمین فصل نمایش بزرگ میدانی «تنهاتر از مسیح» به کارگردانی حسن بزرا و تهیه‌کنندگی امیرحسین طهرانی اثری از سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که به همت موسسه هنری رسانه‌ای سیمای ققنوس روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه و رزرو بلیط به سامانه NAMATICKET.IR مراجعه کنند.

خبرنگار : امیرعرشیا آقایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار