سرپرست مدیریت آموزش و پرورش منطقه۶ شهر تهران:

رشد و توانمند‌سازی نیروی انسانی کارآمد از اساسی‌ترین محورهای دستگاه تعلیم و تربیت است

تهران (پانا) - سرپرست مدیریت آموزش و پرورش منطقه۶ در راستای تبیین اهداف و برنامه‌های پروژه مهر، رشد و توانمند‌سازی نیروی انسانی کارآمد را از کلیدی‌ترین و اساسی‌ترین محورهای دستگاه تعلیم و تربیت عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۳۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
رشد و توانمند‌سازی نیروی انسانی کارآمد از اساسی‌ترین محورهای دستگاه تعلیم و تربیت است

نشست تخصصی مدیران مدارس به منظور تبیین و برنامه‌ریزی پروژه مهر سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ مدارس آموزش و پرورش منطقه۶ با حضور پروانه شادمانی؛ سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه۶ شهر تهران، اعضای شورای معاونین و مدیران کلیه واحد‌های آموزشی، در دبستان آرمنیه مصلی نژاد برگزار شد.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش منطقه۶، ضمن عرض تسلیت به مناسبت‌های ایام محرم، سوگواری حسینی و شهادت عالم مجاهد راه قدس، شهید اسماعیل هنیه و خیر مقدم به مدیران، در راستای تبیین اهداف و برنامه‌های پروژه مهر خاطر نشان کرد: رشد و توانمند‌سازی نیروی انسانی کارآمد از اساسی‌ترین محورهای دستگاه تعلیم و تربیت است.

شادمانی مشارکت پذیری اولیاء و دانش‌آموزان در تصمیم‌گیری مبتنی بر پژوهش و نوآوری و بهره‌مندی هوشمندانه از فناوری‌های نوین را تحول آفرین خواند و افزود: تنوع و بکارگیری شیوه‌های نوین آموزشی و تربیتی در محیط‌های یادگیری امری مهم و لازم توجه است و این حوزه نیازمند تلاش و مجاهدهای بی‌وقفه می‌باشد.

سرپرست دستگاه تعلیم و تربیت منطقه ۶ پایتخت تصریح کرد: مشارکت دانش‌آموزان در فضاهای پرورشی و آشنایی با فعالیت‌های ایجاد شده در سامانه نورینو و امکان بهره‌گیری از اینترنت در فضاهای آموزشی و پرورشی، منطقه‌ای و محلی را مسیر ارزشمند شاداب سازی جلوه‌های بصری و هویت بخشی فعالیت‌های مدرسه عنوان کرد و آن را بخش عظیمی از اهداف پروژه مهر و پایگاه‌های تابستانه مدارس دانست.

شادمانی رکن اساسی یک نظام مدیریتی موفق را مرهون حضور نیروی انسانی کار آزمودن و متدین دانست و افزود، چنانچه پایش مستمر محیطی و محاطی مدارس و عوامل اجرایی مدارس به شکلی مطلوب صورت گیرد و نیروهای انسانی روحیه خود ارزیابی داشته و شفافیت و انظباط اداری و مالی را  سرلوحه کار خود قرار دهند شاهد موفقیت‌های پایدار دستگاه انسان ساز تعلیم و تربیت خواهیم بود.

وی با اشاره به فناوری‌های هوشمند و نیاز مبرم به آموزش آن در مدارس افزود، جایگاه و نقش هوش مصنوعی باید جدی گرفته شود و در این زمینه کارگروه‌های تخصصی در منطقه و مدارس ایجاد شده و متناسب با آن کارگاه‌های آموزش ویژه همکاران و دانش‌آموزان مدارس برنامه‌ریزی شده است که با اهتمام مدیران و عوامل سخت کوش مدارس به اجرای موفق آن امیدوار هستیم.

 

خبرنگار : محمد مهدی علی‌خانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار