مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران:

رویداد "الف‌تا"، زمینه تعامل و هم‌افزایی میان عوامل تربیتی و آموزشی مدارس را فراهم می‌سازد

تهران (پانا) - رویداد "الف‌تا" با شناسایی و به‌اشتراک‌گذاری تجربیات خلاقانه و الهام‌بخش، زمینه تعامل و هم‌افزایی میان معلمان، مدیران و عوامل تربیتی و آموزشی مدارس سراسر کشور را فراهم می‌سازد.

کد مطلب: ۱۴۹۲۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
رویداد "الف‌تا"، زمینه تعامل و هم‌افزایی میان عوامل تربیتی و آموزشی مدارس را فراهم می‌سازد

در دومین جشنواره  "الف‌تا" ، معلمان و همکاران آموزشی دوره اول ابتدایی در مواد درسی فارسی، ریاضی، هدیه‌های آسمانی، تربیت بدنی و شایستگی‌های فناوری و دوره دوم ابتدایی دروس علوم، قرآن، ریاضی، هنر و شایستگی‌های فناوری، و همچنین در کلاس‌های چندپایه دروس مطالعات اجتماعی و علوم تجربی، به ارائه تجارب موفق خود پرداختند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، ضمن تشکر از همراهی مدیران مدارس در اجرای برنامه‌های کیفیت‌بخشی افزود، مدیران مدارس نیز در جشنواره "الف‌تا" تجارب موفق خود را ارائه کردند و داوری تجارب و برنامه‌های مدارس نیز صورت گرفت.

رویداد "الف‌تا" با شناسایی و به‌اشتراک‌گذاری تجربیات خلاقانه و الهام‌بخش، زمینه تعامل و هم‌افزایی میان معلمان، مدیران و عوامل تربیتی و آموزشی مدارس سراسر کشور را فراهم می‌سازد. 

مدیر آموزش و پرورش شهر تهران بیان کرد:  برگزیدگان استانی جشنواره الگوهای جدید یاددهی-یادگیری و تجارب و ایده‌های برتر همکاران در دومین رویداد بین‌المللی "الف‌تا" که در شهریور ماه برگزار می‌شود، جهت ارائه در سطح ملی شرکت خواهند داشت.

هدف از برگزاری این جشنواره، به اشتراک گذاشتن و ترویج روش‌های جدید و کارآمد در آموزش و یادگیری بوده است. این رویداد فرصتی مناسب برای معلمان است تا با استفاده از فناوری‌های آموزشی جدید و ایجاد محیط‌های یادگیری جذاب و مؤثر، کیفیت آموزش را ارتقا دهند و تجربیات خود را با سایر همکاران به اشتراک بگذارند.

جشنواره الگوهای نوین یاددهی و یادگیری با استقبال گسترده معلمان و مسئولان آموزشی مواجه شد و انتظار می‌رود که نتایج این جشنواره، به بهبود روند آموزشی در مدارس ابتدایی شهر تهران کمک شایانی کند.

خبرنگار : سمیه خانی عکاس : سمیه خانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار