مدیر آموزش‌های شهروندی شهرداری منطقه ۱۵ تهران:

خون پاک شهید هنیه مقاومت را پربارتر خواهد کرد

تهران (پانا) - مدیر آموزش‌های شهروندی شهرداری منطقه ۱۵ تهران ضمن تسلیت شهادت شهید اسماعیل هنیه، خون آن شهید بزرگوار را ضامن پربارتر شدن محور مقاومت دانست.

کد مطلب: ۱۴۹۱۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
خون پاک شهید هنیه مقاومت را پربارتر خواهد کرد

محسن صالحی، مدیر آموزش‌های شهروندی شهرداری منطقه ۱۵ تهران در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «رژیم جعلی صهیونیستی امروز به یک پریشانی و آشفتگی رسیده و بیش از پیش به لحظات نابودی خود نزدیک‌تر می‌شود. امروز این رژیم منفور با ترور شهید هنیه، بار دیگر به دنیا ثابت کرد که عمرش به پایان رسیده و برای آنکه از باتلاقی که خودش برای خودش ساخته، بیرون بیاید از هیچ کاری دریغ نمی‌کند.»

وی ادامه داد: «امروز فرهنگ مقاومت و شهادت از یک نهال کوچک به درختی تنومند و قوی مبدل شده است. در این روزها که ظالمان صهیونیستی، خون مردم مظلوم فلسطین را می‌ریزند، خون این شهدا باعث تبیین اهمیت فرهنگ شهادت و مقاومت در دنیا شده است.»

صالحی بیان کرد: «نوجوانان و جوانان تهرانی، امروز با حضور چشمگیر خود در مراسم تشییع شهید هنیه، پیام مهمی را به دنیا مخابره خواهند کرد. پیام مهم نوجوانان این است که راه مقاومت و راه فرماندهان شهید مقاومت هیچگاه متوقف نخواهد شد و دشمنانی که به خود اجازه تعرض به خاک میهن اسلامی ما را دادند و خون پاک میهمان ما را ریختند از کرده خود سخت پشیمان خواهند شد.»

مدیر آموزش‌های شهروندی شهرداری منطقه ۱۵ تهران گفت: «فقدان شهدای مقاومت برای همه ما و آزادگان جهان بسیار سخت است اما شهید سلیمانی‌ها و شهید هنیه‌ها از سردار سلیمانی‌ها و سردار هنیه‌ها برای دشمنان، خطرناک‌تر خواهند بود و خون‌بهای این شهدا فتح قدس خواهد بود.»

خبرنگار : امیر عباس امن زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار