کسب رتبه‌اول کشوری در جشنواره الگوهای تدریس برتر توسط فرهنگیان منطقه ۱۴

تهران (پانا) - نتایج کشوری مرحله اول دهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر درس تفکر و سبک زندگی اعلام و آموزش و پرورش منطقه ۱۴ تهران با کسب رتبه اول در این جشنواره توسط معصومه صفایی دبیر مدرسه شهیده محبوبه دانش خوش درخشید.

کد مطلب: ۱۴۹۰۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه‌اول کشوری در جشنواره الگوهای تدریس برتر توسط فرهنگیان منطقه ۱۴

معصومه صفایی دبیر مدرسه شهیده محبوبه دانش در آموزش و پرورش منطقه ۱۴ توانست رتبه اول کشوری را در مرحله اول دهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر درس تفکر و سبک زندگی کسب کند، وی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری پانا در خصوص الگوهای تدریس برتر بیان کرد: «من معتقدم که آموزش تفکر، یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که باید به دانش‌آموزان آموزش داده شود. تفکر نقاد، خلاقیت و حل مسئله، از جمله مهارت‌هایی هستند که در زندگی فردی و اجتماعی هر فردی بسیار موثر است.»

صفایی افزود: «با استفاده از روش‌های نوآورانه و خلاقانه‌ای در تدریس درس تفکر با طراحی فعالیت‌های جذاب و تعاملی، دانش‌آموزان را به تفکر و تحلیل عمیق مسائل تشویق می‌کردم.»

قاسم بیانی مدیریت آموزش و پرورش منطقه ۱۴ نیز ضمن تبریک این موفقیت گفت: «کسب این رتبه ارزشمند، نشان از تلاش و پشتکار بی‌نظیر خانم صفایی و همکاران ایشان در ارتقای کیفیت آموزش است. ما امیدواریم که این موفقیت، انگیزه‌ای برای سایر معلمان باشد تا با نوآوری و خلاقیت، به ارتقای سطح آموزش در کشور کمک کنند.»

خبرنگار : نیایش حاجیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار