درخشش آموزش نیروی انسانی منطقه ۵ تهران با کسب رتبه اول دوره‌های آموزشی در سطح استان

تهران (پانا) - معاونت پژوهش و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران، موفق به کسب رتبه اول برگزاری دوره‌های آموزشی در سطح استان تهران شد.

کد مطلب: ۱۴۸۹۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
درخشش آموزش نیروی انسانی منطقه ۵ تهران با کسب رتبه اول دوره‌های آموزشی در سطح استان

غلامعباس کاظمی، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی، در گفتگویی خبری اعلام کرد: بر اساس گزارش برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل شهر تهران، واحد آموزش نیروی انسانی منطقه ۵ توانست رتبه اول برگزاری دوره‌های آموزشی در سال ۱۴۰۲ را در سطح استان تهران به خود اختصاص دهد.

کاظمی با تأکید بر اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی در توانمندسازی و ارتقای دانش حرفه‌ای فرهنگیان گفت: ۴۲ دوره آموزشی حضوری با موضوعات متنوع و کاربردی برای فرهنگیان منطقه ۵ برگزار شده است.

وی افزود: برگزاری این دوره‌ها به صورت هدفمند و بر اساس نیازسنجی از معاونت‌های پشتیبانی، آموزشی و پرورشی، با همکاری و هم‌اندیشی مدیریت آموزش و پرورش منطقه ۵ و با استفاده از اساتید متخصص و مجرب صورت گرفته است.

کاظمی بیان کرد: این ۴۲ دوره آموزشی حضوری در قالب ۴۶ هزار و ۳۵۶ نفر ساعت برای فرهنگیان منطقه ۵ برگزار شده است.

کاظمی همچنین اظهار امیدواری کرد که با ادامه این روند و توسعه بیشتر دوره‌های آموزشی، بتوانند به بهبود مستمر کیفیت آموزشی و پرورش نیروی انسانی در منطقه کمک کنند.

معاون پژوهش و آموزش نیروی انسانی، افزود: از تمامی فرهنگیان و دست‌اندرکاران منطقه که با تلاش و همکاری خود باعث دستیابی به این موفقیت شدند، تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم با تداوم این تلاش‌ها، شاهد ارتقای بیشتر سطح آموزش در منطقه ۵ باشیم.

وی در پایان ضمن ابراز خرسندی از این موفقیت و قدردانی از حمایت‌های مدیریت منطقه و تلاش‌های همکاران در حوزه آموزش نیروی انسانی منطقه ۵، این موفقیت را به فرهنگیان منطقه تبریک گفت که این موفقیت بخشی از تلاش‌های مستمر آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران برای ارتقای سطح کیفی آموزش و پرورش در استان است.

آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران همچنان به دنبال افزایش کیفیت آموزش از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی هدفمند و کاربردی برای فرهنگیان است تا بتواند نیازهای آموزشی و پرورشی منطقه را به بهترین نحو برآورده کند.

نویسنده : سمیه خانی عکاس : سمیه خانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار