عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس ستاد توانمندسازی محلات کمتر برخوردار کشور:

طرح شهید عجمیان در آموزش و پرورش زمینه فعالیت‌های جهادی را دوچندان کرده است

تهران (پانا) - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس ستاد توانمندسازی محلات کمتر برخوردار کشور در حاشیه افتتاحیه طرح شهید عجمیان در منطقه ۱۸ این طرح را افزایش رونق و بهبود در فعالیت‌های جهادی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۸۹۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
طرح شهید عجمیان در آموزش و پرورش زمینه فعالیت‌های جهادی را دوچندان کرده است

علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس ستاد توانمندسازی محلات کمتر برخوردار کشور درباره طرح شهید عجمیان در گفت‌و‌گو با پانا گفت: گروه‌های جهادی در محیط‌های مختلف فعالیت می‌کنند و سعی دارند اقدامات را به گونه‌ای جهادی انجام بدهند تا با کمترین هزینه و وقت بتواند مشکلات را رفع کنند.

وی ادامه داد: طرح شهید عجمیان از دسته طرح‌هایی است که در آموزش و پرورش این زمینه جهادی را فراهم کرده است. در حقیقت دانش‌آموزان و معلمین این کار را به سامان می‌رسانند‌ و تا تمام تعمیرات مدارس، زیباسازی و بهبود شرایط درس خواندن و کلاس برای دانش‌آموزان فراهم شود.

آقا محمدی درباره اجرایی شدن طرح شهید عجمیان گفت: این طرح مدت‌ها است که راه افتاده و در مراسم‌های مختلف در جهت معرفی و تشویق عموم افراد است تا دانش‌آموزان و فرهنگیان باید بدانند که مدرسه خانه آنها است‌ لذا گروه جهادی برای ساخت و به سازی مدارس، به همت این افراد تشکیل می‌شود و هر فرد با توجه به زمینه کار و آموخته خود در این کار مشارکت می‌کند.

وی با اشاره به روند پیشرفت جامعه گفت: همه ما با جامعه زندگی می‌کنیم و اگر جامعه عقب بماند، نمی‌توانیم به جلو حرکت کنیم پس باید همراه ما جلو بیاید و پیشرفت کند. لذا اگر به هر دلیلی در نقطه‌ای از جامعه ضعف می‌بینیم وظیفه داریم که همت کنیم و با کمک یکدیگر آن نقص‌ها را از بین ببریم و محیط را برای سرعت یافتن رشد و کمال فراهم کنیم. 

آقامحمدی اظهار کرد: مهم این است که ما بر رفع نواقص و دانش‌آموزان که بهترین نسل جامعه هستند توانا باشیم. و اگر دانش‌آموزان کار جهادی را بیاموزند مطمئنا آینده جامعه یک آینده تضمین شده خواهد شد.

خبرنگار : سارا بتولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار