حرکت دسته عزاداری اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران با حضور مدیران و جمعی از کارکنان

تهران (پانا) - در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، کارکنان اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران، با برپایی دسته عزاداری سید‌الشهدا، در رثای شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش در واقعه جانسوز کربلا، با سینه‌زنی، نوحه‌سرایی و مدیحه سرایی اشک ماتم ریختند.

کد مطلب: ۱۴۸۷۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
حرکت دسته عزاداری اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران با حضور مدیران و جمعی از کارکنان

در ادامه سلسله برنامه‌های ماه محرم در اداره‌کل آموزش و پرورش تهران، دسته عزاداری هیئات الحسین اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران که از مقابل درب اصلی شهید غزه این اداره در خیابان سرپرست آغاز شد، با طی مسیری از خیابان سرپرست و میدان فلسطین به عزاداری و مرثیه‌سرایی در رثای سیدالشهدا(ع)، علمدار کربلا حضرت ابوالفضل(ع) و اهل بیت(ع) پرداخت.

این مراسم برای چندمین سال متوالی با استقبال پرشور فرهنگیان و کارکنان اداره‌کل آموزش و پرورش تهران همراه بود که قرائت زیارت پرفیض عاشورا، نوحه‌‌خوانی، مدیحه‌سرایی و پذیرایی از حاضران با نذری از جلوه‌های برجسته این مراسم معنوی بود.

دسته عزاداری آموزش و پرورش شهر تهران همزمان با اذان ظهر در مقابل درب مسجد قدس به اتمام رسید و میهمانان حاضر در مراسم بعد از عزادارای برای شهدای کربلا و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر از احسان سفره سیدالشهدا(ع) بهره‌مند شدند.

خبرنگار : عطیه چوپانی عکاس : عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار